blizzaa schreef:
Ja ik weet wel dat ze worden verlegd soms, maar er worden ook heel veel monteurs ingehuurd die niet van KPN zijn, en er zijn echt hele domme monteurs bij kan ik je vertellen, monteurs die gewoon de bekabeling niet eens in orde kunnen krijgen, vooral met ISDN apparatuur hebben sommige "monteurs" het moeilijk
Dat klopt, dat zijn monteurs van een (onder)aannemer die veel van computers en ADSL weten maar geen verstand hebben van leidingnetten en ISDN(randapparatuur).
blizzaa schreef:
Maargoed ik begrijp niet waarom je zo anti 1e lijns bent Marcel, in veel van je posts lees ik een reactie als: "typisch een 1e lijns medewerker" die kunnen namelijk helemaal niets! Nee als wij niet meer mogelijkheden krijgen, bijv. accounts overzetten naar andere SIP servers, WPA > WEP omzetten, Channel wijzigen enz. dan lijkt het misschien inderdaad net alsof we ontzettend dom zijn. Maar 70% van de telefoontjes die binnen komen in de 1e lijns worden wel meteen opgelost
Ik begrijp dat jij je voelt aangesproken, maar mijn reactie(1e lijns telefonist(e)) is bedoeld voor die medewerker die een klant met een probleem afschuift met of een ticket aanmaken en u word teruggebeld(wat vaak niet gebeurd) of zegt: u moet 4 dagen wachten en als het dan nog niet werkt moet u weer terugbellen. Door zetten naar bv. MPSD kan niet zeggen ze, terwijl bij de MPSD een klanteningang zit voor doorverbonden klanten van 1e lijns.
Kom vaak bij (escalatie)klanten, die al weken zonder telefonie zitten, waarbij ze al meerdere malen contact hebben gehad met 1e lijns. Na een telefoontje naar de MPSD kan de klant weer bellen en gebeld worden. Krijg dan vaak de vraag van de klant waarom dit niet eerder opgelost kon worden. Ik kan daar dan geen antwoord op geven.
blizzaa schreef:
En tuurlijk worden er fouten gemaakt, elke 2week komen er veel nieuwe medewerkers bij, die na 2/3 week theorietraining, meteen de lijn in mogen ( met ondersteuning op de werkvloer ) en ja dan maak je nog veel fouten idd, maar daar leer je alleen maar van
Zijn dit misschien de medewerkers die onze forumleden(zie alle posts) aan de lijn krijgen?