Jaja...eindelijk! We zijn er door! Je leest het goed maarten we hebben de strijd gewonnen
het heeft dan ook wel echt voeten in aarde gekost maar KPN heeft mij zo juist en mail gestuurd met als volgende text.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Geachte heer *****
Wij hebben begrip voor uw reactie.
Uit onze administratie blijkt dat er vanmiddag een bestelling voor Mine in combinatie met Internetplusbellen van Planet in behandeling is genomen (kenmerk **********). U ontvangt nog een schriftelijke bevestiging.
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN. Daarom bieden wij u namens KPN een bos bloemen aan. Dit boeket zal binnen enkele werkdagen bij u bezorgd worden op het volgende adres.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Super en toch wel netjes van KPN. allereerst zijn we *** erg dankbaar voor wat hij gedaan heeft. Als persoonlijke behandelaar houd hij ons dagelijks op de hoogte met de stand van zaken hoe klein die ook mogen zijn. we hoeven feitelijk niks meer te doen (gelukkig want was na 18 uur bellen het helemaal beu
) hij houdt ons steeds op de hoogte.
Misschien dat jullie dit nog niet wisten, maar waarom duurt en aanvraag 3 weken? Ten eerste de aanvraag moet verwerkt worden, maar daarna is er en rust periode van 7 dagen, dit is wettelijk geregeld omdat mensen binnen 7 dagen nog gewoon mogen annuleren. Kortom, feitelijk duurt en aanvraag 2 maar het word er vaak 3 vanwege die 7 dagen rust periode. Onze behandelaar is druk doende deze 7 dagen rust periode eruit te halen zodat we nog Max 2 weken hoeven te wachten ( of nog sneller?) de lijn word iniedergeval in dezer dagen omgezet dus het kan nooit lang meer duren...eindelijk
Groet Marcel.