Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 16:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: dank voor de support!
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 16:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ja dank je wel! sta ook en klein beetje verbaasd van mijzelf in die zin dat ik zo lang doorga. je merkt en klein beetje de uitputting ook bij kpn want ze gaan steeds harder kreunen en steunen als ik (weer) bel.

wel heb vanochtend contact gehad met de factuur afdeling van planet. hierin heb ik aangegeven dat ik geensinds van plan ben welke factuur ook te gaan betalen voordat mine echt aan ipb is gekoppeld. plus alle gemaakte kosten in de zin van tijd die ik erin steek plus alle kosten voor het bellen naar 0900-1905 betaal ik ook niet. en stille toegevende medewerker kon mij niets anders dan gelijk geven. na dit geluid af gegeven te hebben gok ik er op dat er wat alarmbellen gaan rinkelen bij planet en ze iets meer doen dan neuspeuteren en stilzitten :)


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 17:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Soms moet je ook een steuntje in de rug hebben :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: tip.
BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2006 01:31 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
zo, heb even wat meer tijd om ies uitgebreider te pennen voor wat er aan de hand is met mine+ ipb.

kijk, feitelijk is er niet 1 iemand op te noemen die al daadwerkelijk dit in huis heeft en werekend heeft. mijn idee is nog steeds dat ze dat eigenlijk niet kunnen realiseren. dan blijft de vraag natuurlijk waarom het dan op de site plaatsen? daar moet toch over na gedacht zijn.

voornamelijk richt mijn woede zich tot planet internet die alle problemen door schuift naar kpn. ik heb al eerder geschreven dat mijn order niet goed was door gezet naar kpn. dan kan ik natuurlijk kwaad worden op kpn maar die ruimen feitelijk gezien momenteel alleen de puin van planet op.

dat is ook de reden waarom ik hedenochtend planet kenbaar hebt gemaakt dat ik weiger nog`1 eurocent te betalen voor ipb zolang hun blijven zwelgen in hun eigen troep. als ze ook maar `t lef hebben om mij af te sluiten wacht ze en proses die zijn weerga niet kent. denk ook niet dat ze dat gauw doen want ze weten dat ze falikant aan het blunderen zijn.

eigenlijk wilde ik het navolgende voor mijn eigen houden maar schrijf het toch gezien kpn alleen maar mee werkt aan en juiste oplossing. gezien planet internet iedere vorm van medewerking verleent aan mij noch aan kpn hebben ik in overleg met kpn besloten mine gewoon op te sturen naar mijn adres (het pakket dan) zodra die binnen is, is er logischs nog geen werkende verbinding. kpn zal dan zo snel als mogelijk en monteur sturen die het zaakje gaat maken zowel in de centrale als bij mij thuis.


als dit alles is gebeurt ga ik in de pen naar planet want die weet niet beter of mine is al actief. ik ga in de brief aanvoeren dat mine pas vanaf 01-01-2007 actief zal zijn, maar dat alle kosten facturen tot 01-01-2007 niet betaald worden (ook ipb gedeelte) omdat ik alle kosten derf die er tot op heden zijn gemaakt. dat houdt in 12 uur bellen op 0900-1905 12 uur gemiste arbeid mijner kant en kosten die kpn heeft moeten maken. dat zal aardig in de papieren gaan lopen, maar hopelijk leert dan planet eens dat je niet zo moet omgaan met mensen die zoals in ons geval al 8 jaar trouwe klant zijn.

er zijn binnen kpn 2 personen die ik in het bijzonder wel wil bedanken voor moedige inzet want die hadden wel hart voor de zaak ( naam wil ik uit privacy niet kwijt) kortom, er zijn wel mensen met kennis van zaken, maar die zijn echt maar heel schaars...je moet echt en treffer hebben dat je zo iemand aan de lijn krijgt. van de 80 medewerkers die ik het gesproken waren er 78 zo ongelovelijk on-gekwaliceerd dat op voorhand ik al de verbinding verbrak.

zo nu m`n bedje in en ik laat natuurlijk weten wat er nog meer gaat gebeuren...stay tuned!


groet marcel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 00:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Internetplusbellen deel 8.


De belofte van de heer parnel 2de lijn mine afdeling is ook niets van terecht gekomen. De mooie woorden die ons werden toegezegd waren dus gewoon simpel leugens. Afgelopen woensdag en donderdag werd ons 2 maal spijkerhard verteld door deze heer dat het mine pakket uiterlijk vrijdag 1 december of zaterdag 2 december zou worden aangeboden…niets van waar dus. Sterker nog, ik werd gisteren naar de orderdesk door verwezen en daar wilde ze mij even ijskoud en zonder schaamte gaan vertellen dat het nog wel 5 weken kon gaan duren haha echt te krankzinnig voor woorden!

Dan ga ik dus en beetje achter mijn oor krabben wat nu dan nog te doen? Ik heb maar eens contact op gezocht met en advocaat die gespecialiseerd is in dit soort zaken en die ziet zeker brood erin. De wet zegt namelijk dat en aanbieder na orderbevestiging zonder overmacht de order moet uitvoeren. In dit geval zou dat planet moeten zijn dus die zijn verantwoordelijk oor de afwerking hiervan. In de voorwaarden staat te lezen dat dient te geschieden binnen 4 weken na order bevestiging, en die termijn zijn ze al overheen…ja of ze moeten het morgen komen leveren maar dat lijkt mij wel hèèl erg stug.

Gezien deze geenszins willen mee werken aan en oplossing heb ik gisteren planet internet per mail en aangetekende brief duidelijk gemaakt dat ze precies nog 1 week de tijd hebben na dag tekening om de hele boel netjes in orde te maken zo niet dan zijn alle koten van proces voor hun rekening.

Ik kreeg wel gisteren en wazige brief met daarin vermeld dat mijn klacht was binnen gekomen en dat er spoedig als mogelijk contact word opgenomen. Ik moest er wel en beetje om lachen want na 14 uur lang bellen 3 s.o.s formulieren en 7 terug bel afspraken hebben ze ook totaal geen actie ondernomen. Zelfs toen KPN contact opnam met planet wilde ze niet mee werken.

Jullie lezers hadden al door dat het erg triest gesteld is met planet en KPN maar dat het zover reikte had ik echt niet verwacht. Voor ons blijft voor nu het puin over want helaas sinds 1 december zitten wij dus zonder kabel televisie en dat doet zeer, maar ik blijf er van overtuigd dat aan het eind van deze debakel de zon gloort…waarom zou u zeggen? Simpel ik ga aanvoeren na oplevering (als dat gaat gebeuren) dat alle kosten plus en fikse schadevergoeding wel aan de orde is. Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen, morgen ga ik weer even bellen net zo lang dat ik het hebt…ik laat me echt niet uit het veld slaan!


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 08:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
marcel234 schreef:
Voor ons blijft voor nu het puin over want helaas sinds 1 december zitten wij dus zonder kabel televisie

Tip voor een ander: Gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 20:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Echt en ideale maandagochtend en middag om de vrienden van de klanten reactie`s weer en te vereren met telefoontje omtrent de toezegging van mfr van xxxxxxx. die had haar niet collega mfr xxxx (jaja het is echt die naam) ingelicht omtrent dit hele gebeuren. de reactie stond in de computer en gewapend met en 030 nummer moest ik bellen hierheen.

Dus zo gezegd zo gedaan. "slechts" 10 min in de wacht en kreeg contact met de heer van xxxx die ik naar mijn idee van a tot z de boel hebt uitgelegd. er was nog geen behandelaar op de zaak gezet dus voor deze heer en mooie kans deze zaak gelijk naar zich toe te trekken.

De heer van xxxx heeft vluchtig gekeken en vertelde mij dat er feitelijk nog steeds geen order van mij bekend was maar heeft wel alle verslagen gelezen die tot op heden zijn aangemaakt door planet/KPN. Dus hij ontkent zeker niet dat er door ons geen bestelling is gedaan.

Hij heeft toegezegd vandaag aan de zaak te beginnen en belt morgen in de ochtend op om het 1 en ander toe te lichten. Zijn eerste visie was dat en mine op snelle termijn niet zou gaan lukken. Mijn antwoord was hier kort en bondig op. Andere mensen ontvangen het pakket ook binnen 3 weken en wij wachten al langer dan deze termijn. We zijn het ook beu na zolang bellen en doen en schrijven en heb mee gegeven dat planet de kans heeft het vòòr eind deze week in orde te maken zo niet dan stappen we naar de rechtbank toe om die en bindend oordeel te laten vellen.

Dat gaat planet in dit geval en paar 1000 euro extra kosten dus ze hebben de keus. Of heel snel met de vinger uit de neuzen deze zaak rondmaken of er volgt op korte termijn en kort geding. En gezien ik met 110% zekerheid kan zeggen dat we deze zaak winnen is voor hun de keuze (hopelijk) snel gemaakt.


word morgenochtend vervolgd naar mijn gesprek met de heer van xxxx(blijf gokken op en goede afloop deze week )


groet Marcel.

Edit:Maarten:ivm privacy de genoemde namen even verwijderd 041206 21:08 uur


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 17:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
omdat maarten mij wat goeie tips had geven heb ik sinds gisteren dus die persoonelijke behandelaar. en dat blijft niet zonder windeieren, want de brief is eindelijk onderweg, dus met en beetje wind mee in de zeilen komt he spoedig nu deze kant uit.

mocht ook wel tijd worden want nu al 5 dagen zonder tv (ja 1 2 3 poepoe) begint het knap saai te worden. ik blijf ook van menning dat kpn echt de zeilen moet gaan draaien om niet totaal naar de knoppen te gaan. zoals gisteren in radar al bleek is mijn geval feitelijk nog geeneens zo erg. op het moment dat mensen al vanaf april zitten te wachten kan je echt gaan spreken over en schandelijke manier van mensen benaderen vanuit planet-kpn.

als het goed (??) is zal mijn volgende bericht eindelijk gaan waar ik graag heen wilde...kwaliteit snelheid enzo, afijn dat HOPEN we maar :roll:



groet marcel.


Laatst bijgewerkt door marcel234 op di 05 dec 2006 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 20:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Blijven volhouden ook al ben je het zat ! Als je de goede persoon/personen treft gaat het vast lukken :!:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
marcel234 schreef:
mocht ook wel tijd worden want nu al 5 dagen zonder tv (ja 1 2 3 poepoe) begint het knap saai te worden.

geluk is dat je in nederland woont en dus kwa programma's weinig mist :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: eindelijk!
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 21:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Jaja...eindelijk! We zijn er door! Je leest het goed maarten we hebben de strijd gewonnen :D het heeft dan ook wel echt voeten in aarde gekost maar KPN heeft mij zo juist en mail gestuurd met als volgende text.


__________________________________________________________________________________________________________________________

Geachte heer *****

Wij hebben begrip voor uw reactie.

Uit onze administratie blijkt dat er vanmiddag een bestelling voor Mine in combinatie met Internetplusbellen van Planet in behandeling is genomen (kenmerk **********). U ontvangt nog een schriftelijke bevestiging.

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN. Daarom bieden wij u namens KPN een bos bloemen aan. Dit boeket zal binnen enkele werkdagen bij u bezorgd worden op het volgende adres.

__________________________________________________________________________________________________________________________


Super en toch wel netjes van KPN. allereerst zijn we *** erg dankbaar voor wat hij gedaan heeft. Als persoonlijke behandelaar houd hij ons dagelijks op de hoogte met de stand van zaken hoe klein die ook mogen zijn. we hoeven feitelijk niks meer te doen (gelukkig want was na 18 uur bellen het helemaal beu :shock: ) hij houdt ons steeds op de hoogte.


Misschien dat jullie dit nog niet wisten, maar waarom duurt en aanvraag 3 weken? Ten eerste de aanvraag moet verwerkt worden, maar daarna is er en rust periode van 7 dagen, dit is wettelijk geregeld omdat mensen binnen 7 dagen nog gewoon mogen annuleren. Kortom, feitelijk duurt en aanvraag 2 maar het word er vaak 3 vanwege die 7 dagen rust periode. Onze behandelaar is druk doende deze 7 dagen rust periode eruit te halen zodat we nog Max 2 weken hoeven te wachten ( of nog sneller?) de lijn word iniedergeval in dezer dagen omgezet dus het kan nooit lang meer duren...eindelijk :D :D


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 21:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
goed te horen dat het nu de goede kant op gaat. hoop dat het boeketje uit gouden bloemen bestaat? :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: eindelijk!
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 23:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
marcel234 schreef:
Daarom bieden wij u namens KPN een bos bloemen aan


Ben bang dat het droogbloemen worden :D :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: kosten.
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 23:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
natuurlijk is deze bos bloemen en leuk gebaar. maar kpn heeft zelf al aangegeven dat alle kosten plus en vergoeding voor geleden schade minstens op zijn plaats is. dat gebeurt na oplevering van mine. dus die bos bloemen vind ik wel en aardig gebaar :D



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 08:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Proficiat,je ziet het kan,alleen ben je soms net iets te afhankelijk van mensen en dan is een andere route wel eens makkelijk.

Idd die 7 dagen is een wettelijke regeling omdat je een produkt koopt op afstand en je dus de optie hebt om binnen deze 7 dagen op te zeggen.Dan ben je idd al snel wat dagen verder.Iets wat men misschien moet aangeven in een bevestiging.Tiscali noemt dit bij expliciet naar nieuwe klanten.

Maar goed de aanhouder wind !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 17:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Maarten schreef:
Proficiat,je ziet het kan,alleen ben je soms net iets te afhankelijk van mensen en dan is een andere route wel eens makkelijk.

Idd die 7 dagen is een wettelijke regeling omdat je een produkt koopt op afstand en je dus de optie hebt om binnen deze 7 dagen op te zeggen.Dan ben je idd al snel wat dagen verder.Iets wat men misschien moet aangeven in een bevestiging.Tiscali noemt dit bij expliciet naar nieuwe klanten.

Maar goed de aanhouder wind !



en mijn behandelaar is nu bezig die 7 dagen eruit te halen zodat de order dus sneller door loopt voor ons.


groet marcel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling