Enige weken geleden stuurde de -inmiddels beroemde Jacob Middeldorp van KPN: bestaat ie eigenlijk echt?- een brief waarin ik op de hoogte werd gebracht van de extra kosten bij extra telefoonnummers. Aan deze brief zat een coupon gehecht, waarmee ik de extra nummers kon opzeggen, d.m.v. een retourkaart met antwoordnummer of via internet met een speciale code. Ik heb via de internetlink vervolgens de extra nummers opgezegd. Hierop kreeg ik een keurige bevestiging met de tekst dat de opzegging was ontvangen en dat ze het "zo spoedig mogelijk in in orde zouden maken"...Daar vertrouw je dan op. Echter, ingegeven door eerdere ervaringen ging ik deze week checken via Mijn KPN of de extra nummers nu verdwenen waren...Niet dus!
Ik met de klantenservice gebeld, die me bevestigde dat de extra nummers nog steeds in gebruik zijn...Met het ook op de naderende datum van 1 juni, heb ik de medewerkster vervolgens verzocht de extra nummers per omgaande te verwijderen. Nu krijg ik elke twee dagen een mailtje waarin mij wordt medegedeeld dat er een van de drie nummers is opgezegd. Momenteel heb ik er nog eentje te gaan..Als dat maar goed komt....Het zou me echter niets verbazen als op de eerstvolgende factuur toch nog vrolijk drie extra nummers in rekening worden gebracht...
Onbegrijpelijk deze administratieve miscommunicatie en wanorde bij KPN...