Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 05 mei 2025 13:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010 11:28 

Het lijkt erop dat KPN er de laatste tijd, er alles aan doet, om maar van abonnees te worden verlost...

Eerst was er het rare (onwettige?) gedoe met het ongevraagd afsluiten van de tweede iTV ontvanger.

Daarover klagen en een verzoek tot compensatie levert in eerste instantie helemaal niets op: uit wraak zegt kpn iTV voor mij op, blijkbaar in de hoop dat de zaak hiermee afgedaan is. Maar na nog een brief hierover volgt een verzoek om contact op te nemen omdat er meer gegevens nodig zijn. De gevraagde gegevens worden verstrekt en er wordt afgesproken dat ik vrijdag 7 mei wordt teruggebeld om tot een oplossing te komen. In het maken van afspraken is kpn goed, in het nakomen ervan niet ...

Onaangenaam verrast ben ik door de brief van 29 april, met het feestelijke bericht dat extra telefoonnummers voortaan € 2.50 per maand kosten. En om de feestvreugde tot ongekende hoogten te laten stijgen worden ook de voordeelbundels ook nog in prijs verhoogd...

En hoe ironisch: de brief besluit met "wij doen er alles aan om u naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht u zich desondanks niet kunnen vinden in de wijzigingen, dan kunt u uw abonnement tot 20 juni kosteloos beëindigen".

Een betere afsluiting is: omdat wij onze mensen aan de top graag van een riant arbeidsvoorwaardenpakket voorzien, behoren onze tarieven tot één van de hoogste in deze branche en worden voor allerlei extra's kosten in rekening gebracht. Als u hierover wilt klagen, dan sluiten wij u af.

Maar hoe het ook zei: na 24 jaar hou ik kpn voor gezien!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010 20:44 
Site Admin

Feit: kpn doet de laatste 3 maanden een beetje vreemd. Alle benefits worden langzamerhand weg gehaald. geen 2de tuner meer, meer geld vragen voor een 2de telefoonnummer enz. Daarbij, ook nog de vele meldingen van mensen die verhoogd zouden worden juist omlaag gegan zijn in snelheid, maakt het allemaal niet rooskleuriger :(

Ik heb zo'n vermoeden dat KPN een eind aan de resecie ziet en denkt nu al dat klanten meer kunnen missen. Foute gedachte van kpn, ook wij merken , helaas, en toename van meldingen van kpn klanten die gaan afhaken. :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 20:03 

marcel234 schreef:
Feit: kpn doet de laatste 3 maanden een beetje vreemd. Alle benefits worden langzamerhand weg gehaald. geen 2de tuner meer, meer geld vragen voor een 2de telefoonnummer enz. Daarbij, ook nog de vele meldingen van mensen die verhoogd zouden worden juist omlaag gegan zijn in snelheid, maakt het allemaal niet rooskleuriger :(

Ik heb zo'n vermoeden dat KPN een eind aan de resecie ziet en denkt nu al dat klanten meer kunnen missen. Foute gedachte van kpn, ook wij merken , helaas, en toename van meldingen van kpn klanten die gaan afhaken. :(

Beetje vreemd, inderdaad net nog iemand geholpen op tweakers.net. Hij kreeg zwart beeld tijdens het opnemen hij kon alleen opnemen als de ontvanger in stand-by staat. Hij heeft ook een regel in zijn KPN contract staan dat op zijn adres opnemen en kijken tegelijkertijd niet mogelijk is. Tot vandaag wist hij niks van deze beperking bij ITV.

Dus altijd je contract eerst goed door lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 20:20 

spaceone schreef:
marcel234 schreef:

Beetje vreemd, inderdaad net nog iemand geholpen op tweakers.net. Hij kreeg zwart beeld tijdens het opnemen hij kon alleen opnemen als de ontvanger in stand-by staat. Hij heeft ook een regel in zijn KPN contract staan dat op zijn adres opnemen en kijken tegelijkertijd niet mogelijk is. Tot vandaag wist hij niks van deze beperking bij ITV.

Dus altijd je contract eerst goed door lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor deze abonnee zal het vast niet mogelijk zijn Half Definitionpakket toe te voegen, tegelijkertijd opnemen en kijken kan ook niet, hij/zijn heeft dus een half iTV abonnement. Betaalt deze abonnee ook de helft of wordt deze gewoon voor de volle mep aangeslagen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010 20:14 

Een kennis van mij wilde ook IPB + iTV, maar dit kon nooit i.v.m. de max. haalbare downloadsnelheid.

Nu biedt KPN het ineens aan met daarbij de mededeling dat er niet tegelijk tv gekeken en opgenomen kan worden. Tja, zolang er maar meer abonnementen worden verkocht.

Kennis kreeg 10,5 Mb en na metingen blijkt dat hij 15Mb kan halen. Momemteel is hij teruggezet naar 9Mb. Dit komt omdat de lijn continu gecontroleerd wordt. Als er een paar dagen de up- of download niet gehaald wordt, wordt de lijn automatisch gedowngrade.

Die kennis heeft overigens wel een InternetPlusBellen Extra en i-TV abonnement en betaald daar ook voor.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 12:00 

Enige weken geleden stuurde de -inmiddels beroemde Jacob Middeldorp van KPN: bestaat ie eigenlijk echt?- een brief waarin ik op de hoogte werd gebracht van de extra kosten bij extra telefoonnummers. Aan deze brief zat een coupon gehecht, waarmee ik de extra nummers kon opzeggen, d.m.v. een retourkaart met antwoordnummer of via internet met een speciale code. Ik heb via de internetlink vervolgens de extra nummers opgezegd. Hierop kreeg ik een keurige bevestiging met de tekst dat de opzegging was ontvangen en dat ze het "zo spoedig mogelijk in in orde zouden maken"...Daar vertrouw je dan op. Echter, ingegeven door eerdere ervaringen ging ik deze week checken via Mijn KPN of de extra nummers nu verdwenen waren...Niet dus!
Ik met de klantenservice gebeld, die me bevestigde dat de extra nummers nog steeds in gebruik zijn...Met het ook op de naderende datum van 1 juni, heb ik de medewerkster vervolgens verzocht de extra nummers per omgaande te verwijderen. Nu krijg ik elke twee dagen een mailtje waarin mij wordt medegedeeld dat er een van de drie nummers is opgezegd. Momenteel heb ik er nog eentje te gaan..Als dat maar goed komt....Het zou me echter niets verbazen als op de eerstvolgende factuur toch nog vrolijk drie extra nummers in rekening worden gebracht...
Onbegrijpelijk deze administratieve miscommunicatie en wanorde bij KPN... :|

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 22:02 

Lexibel schreef:
Enige weken geleden stuurde de -inmiddels beroemde Jacob Middeldorp van KPN: bestaat ie eigenlijk echt?- :|

Ja hoor die bestaat en kan je zo een mail sturen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]