Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 21:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010 15:40 

Ik mag hopen dat het management op de hoogte wordt gesteld van de reactie op de diverse fora.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 08:49 

Officiele verklaring KPN over 1 TV-Ontvanger.

De propositie van KPN voor Interactieve TV is altijd geweest: 1 STB voor de hoofd TV, met daarbij gratis Digitenne voor de 2e, 3e en 4e tv.
De goede werking van Interactieve TV is alleen te garanderen wanneer er maar 1 STB aangesloten is.
Door de beperkingen qua bandbreedte, krijg je problemen wanneer je 2 STB’s aansluit en volledig gaat gebruiken.

Opnames mislukken dan en klanten zijn ontevreden.

In de huidige klantenbase zitten klanten die de techniek snappen en weten hoe ze hiermee omgaan.
Interactieve TV gaat als product echter uit de eerste levensfase fase, en moet voor alle klanten naar verwachting werken.

Tot nu toe werd 2 STB’s gedoogd, echter vanaf 29 maart niet meer. KPN heeft besloten dat de werking voor elke ‘koper’ klant gelijk is en dat alleen een goede / eenduidige werking kan worden gegarandeerd met 1 STB. Daarom is het per 29 maart niet meer mogelijk om 2 STB’s op 1 account aan te sluiten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 10:23 

Ik moet zeggen dat ik het echt niet begrijp dat Kpn nu deze stap zet. Je zou toch denken dat ze het nu juist eerder zouden gaan ondersteunen. Ze zijn overgeschakeld op Mpg4 wat dus inhoud dat er minder bandbreedte wordt gebruikt. Ook komt VDSL beschikbaar wat ook meer bandbreedte oplevert en ipv dat ze een 2e ontvanger gaan ondersteunen stappen ze van het gedoog beleid af.

Ik ben zelf sinds vorig jaar zomer geen klant meer van Kpn omdat ik de ontwikkeling te traag vond gaan. Nu maken ze eindelijk vorderingen met betere beeldkwaliteit en handmatig programmeren. Maar aan de andere klant kleden ze het product uit door een 2e ontvanger op koper niet toe te staan en uitzending gemist nog maar 2 dagen beschikbaar is in het basispakket.

Familie van mij heeft nog wel Interactieve TV maar waarschijnlijk bij het horen van dit bericht zal de stekker eruit gaan en zullen ze de overstap maken naar Ziggo.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010 18:03 

Hier word ik niet erg vrolijk van. Ik was juist weer meer naar IPTV gaan neigen bij mijn aanstaande verhuizing naar het nieuwbouw appartement hier in Gouda (Bloemendaal), maar als ik dan de berichten hier lees dan valt de deur eigenlijk al weer dicht. :(

Is het dan werkelijk allemaal kommer en kwel? Ik wilde nog een vraag stellen m.b.t. de radio-ontvangst, maar vraag me nu echt af of het nog wel zin heeft... :?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010 10:20 

Het is niet allemaal kommer en kwel. De beeldkwaliteit is bijvoorbeeld met sprongen vooruit gegaan. Echt een plaatje!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010 16:56 
Site Admin

Giant2000 schreef:
Het is niet allemaal kommer en kwel. De beeldkwaliteit is bijvoorbeeld met sprongen vooruit gegaan. Echt een plaatje!

Ik heb zeer geheime info die ik niet hier kan plaatsen. maar wat betrekking op de blokkade van de 2de stb...relax en gloort licht aan de horizon, meer kan ik er niet over kwijt (nog)

Groet Marcel234.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 15 maart 2010 07:19 

Giant2000 schreef:

Mooi dat er ook wel positieve feedback te melden is.

Verder is het een Marketing beslissing dus daar kunnen wij als technisch forum helaas niet veel zeg maar eigenlijk niks aan doen dan KPNWebcare laten weten dat de forumbezoekers het er niet mee eens zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 15 maart 2010 09:56 

marcel234 schreef:
Ik heb zeer geheime info die ik niet hier kan plaatsen. maar wat betrekking op de blokkade van de 2de stb...relax en gloort licht aan de horizon, meer kan ik er niet over kwijt (nog)

Groet Marcel234.

Ik lees op het Tweakers forum:
Citaat:
De ITV tuner zonder HD recorder komt vanaf 1 April weer terug.
Sterker nog, dat wordt de standaard tuner bij de goedkope abbo's.
Tuners zijn vanaf 1 april ook geen koop meer maar enkel nog als huur te verkrijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 15 maart 2010 18:25 
Site Admin

Het komt wel in de buurt Giant, maar het is niet helemaal goed :wink: maar vertrouw me...komt goed...

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010 10:06 

Je maakt me wel heel nieuwsgierig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 maart 2010 10:43 

Alleen 1 ding snap ik niet. Eerst jaagt Kpn klanten schik aan met de mededeling dat de 2e ontvanger niet meer mogelijk is en nu schijnen ze toch met een oplossing te komen. Communiceer dat dan direct dat scheelt veel ophef en onnodige onrust. En het zal waarschijnlijk wel weer geld gaan kosten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 maart 2010 18:47 

Is er al wat meer bekend over het aan houden van een tweede tuner?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 24 maart 2010 19:59 

keesjan schreef:
Is er al wat meer bekend over het aan houden van een tweede tuner?

Het is al een tijdje stil, meestal betekend dat dat er wel wat op stapel staat. Even april afwachten dus.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 26 maart 2010 17:10 

Tja hier de brief ontvangen dat het toch echt over is de met de tweede ontvanger op de slaapkamer.
Dus ik ben toch nieuwsgierig naar wat Marcel 234 nou bedoeld ?

Groet Marcel234.
Moderator

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 28 maart 2010 19:26 

@Marcel 234

Weet je al wat meer?
Gr keesjan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]