Giant2000 schreef:
Hoi Marcel,
Ik hoop dan ten zeerste dat jouw Ziggo ervaringen zullen worden besproken bij de ITV ontwikkelaars, dat er lering uit getrokken wordt zodat we binnenkort de ontbrekende zenders kunnen verwelkomen, om maar niet te zwijgen over stabiele software, kwaliteit, HD voor alle abonnees en de bekende ontbrekende features. Misschien dat KPN in 2010 dan wel écht de concurrentie aandurft voor ITV als serieus alternatief voor Ziggo, UPC en andere kabelaars.
Het waren puur de hd kanalen die mij de overstap naar ziggo deed besluiten. Niet de kwaliteit van iptv, want deze ervaarde ik als uitmuntend. Uitzending gemist op ziggo is om te huilen, te duur, programma`s die totaal niet getoond worden enzo, enzo. Wat uitzending gemist kan ziggo nog erg veel leren van kpn!
Helaas is hier de komende jaren nog geen hd via ds beschikbaar, hd content trekt over dsl minimaal 19mbp.s! dus je moet minstens op glas zitten wil je hd goed kunnen aanbieden. aan gezien de economie bar is en veel projecten niet van de grond afkomen zie ik niet eerder dan 2013 pas in vianen glas in de grond komen.
Aan gezien ik een leuk plasma tv-tje heb hangen en ik persé ook hd content wilde hebben ben ik naar ziggo verkast, als ziggo dit niet had gehad had ik NOOIT bij kpn weg gegaan, moge dat duidelijk zijn.
Ziggo komt aan alle kanten zijn beloftes niet na, in de herfst zou ik al op 80mb moeten zitten, nou vergeet het maar, niet eerder dan 2010 en die 120mb kunnen ziggo klanten al helemaal op de buik schrijven.
relaas: ziggo lijkt het wat maar is buiten hd content om BAGGER!
marcel