keesjan schreef:
Tja dat is ook wel zo.
Maar ik hoop wel dat ze hier iets meedoen en dat dit niet een soort uitlaat klep wordt en men daarna in alle kleuren stil zwijgt.
De discussie en openheid naar de klant toe is wat mij betreft te weinig.
Men zal dit eerst moeten verbeteren.
Op een ander ITV forum staan tienstallen reacties over problemen van het rebooten van de ontvangers. Ik neem aan dat KPN dit onderhand wel van de problemen weet. Dat de communicatie beter moet ben ik met je eens.
Ik heb vandaag met de glasvezel helpdesk gebeld over de reboot problemen met mijjn 1960 itv ontvanger. Ik heb het volgende advies gekregen: om mijn Thomson TG787v modem met een paperclip te resetten en bij de ontvanger via het systeem menu de firmware en software te laten verwijderen.
Ik heb de ervaring ( net 4 weken gebruiker van itv) dat bij andere problemen dit kan helpen
Dit kan een oplossing zijn maar alleen voor gebruikers welke ervaringen met het resetten hebben.
Bij het modem worden bijvoorbeeld alle poort settingen "Delen van spelen & toepassingen" verwijderd.
Voor de combinatie itv ontvanger/beeldbeeld TV moet deze in het menu weer op 16:9 worden gezet, bij gebruik van de HDMI uitgang even de settings controleren in het systeem menu (720P/1080i).
Nogmaals voor gebruikers welke geen ervaringen hiermee hebben kunnen beter met de helpdesk bellen
De toekomst moet uitwijzen of dit een oplossing is.
van dit bericht op een andere forum
http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/vi ... 0#post_450"Er zou voor het einde van de week een oplossing moeten zijn hoorde ik van een glasdeskmedewerker..."
Heb ik vandaag geen bevestiging gekregen bij de helpdesk
gr
Hans