@Julius Caesar,
ziet er ook uit als een mooie oplossing! Echter, ik houd toch niet zo van die macro's, zeker niet op apparatuur waarvan je nooit 100% zeker weet of ze op het IR commando reageren en wanneer / op welke manier.
Op di tmoment vind ik het dus wel prettig dat je ook gewoon netjes de radiostation-nummers achtereenvolgens kan intikken
.
Ach, en verder luister ik toch nog via de FM. Ik vind zeker de kwaliteit van bv. 3fm om te huilen via iTV-radio: naast het feit dat in de studio het geluid zelf al flink wordt opgepompt en ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat ze alle muziek al in een lossy formaat vanuit hun "Dalet"-systeem afspelen, wordt dat door KPN nog eens vergergerd door er een verouderde compressie techniek overheen te gooien bij het distribueren (dit is bi jDigitenne overigens nog veel erger).
Nee.... doe mij maar good old FM. Goede dipool op zolder en alles wat hier wel eens geluisterd wordt ontvangen we goed
. Alleen voor omroep Gelderland zetten we nog wel eens iTV-radio aan omdat die in Almere net wat te zwak door komt voor mooie FM ontvangst.