Marcel schreef:
Een PM naar KPNwebcare met omschrijving van je klacht. Wellicht kunnen ze een andere modem opsturen.
Laat ik, "voor het nageslacht", beschrijven hoe deze soap afgelopen is:
1. Ik heb uiteindelijk een nieuwe 787 gehad
2. Ik heb deze offline getest en bevestigd dat deze, offline, de settings opslaat (net als z'n voorganger overigens)
3. Eenmaal aangesloten op de ADSL lijn werd 'ie door KPN weer netjes op default instellingen gezet. Over en over.
En tenslotte, de winnaar:
4. Een SMC ADSL modem over mogen nemen (tx Jurgen!). Dit modem geinstalleerd en geen enkel probleem meer gehad. Ik snap nou waarom er een schaarste is van die dingen op marktplaats..
Het "defecte" modem gaat netjes terug, met een briefje, naar antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan de Rijn.
Case closed, maar ik ben nadrukkelijk niet onder de indruk van het KPN-modem. Het zal best zijn dat dit "klachten voorkomt", maar standaard, altijd het password resetten? Kom nou.
"Generatie KPN" wil dus zeggen dat je vooral hun randapparatuur *niet* moet gebruiken. Dat belooft nog wat voor het fiberwerk waar ze de komende tijd ziel en zaligheid inleggen.....
Geert Jan