Citaat:
Oorspronkelijk hebben wij ons abonnement bij Planet afgesloten, maar dat werd een tijdje geleden KPN.
Wat ik denk wat er gebeurd is is het volgende: KPN heeft zijn abonnementvormen veranderd en heeft (Planet) klanten (of toch alleen ons) automatisch omgezet naar de nieuwe abonnementen, maar dan zonder ons te verwittigen. Wij krijgen dus de eerste 3 maanden 50% korting op Internetplusbellen Basis en ook 2.50 Euro korting op de optie altijd onbeperkt bellen.
Hallo,
Er is ruim op tijd aangegeven per brief en e-mail dat Planet overging naar KPN. Hierbij horen ook de KPN voorwaarden en de wijziging in het abonnement. Dit hebben we openlijk bekendgemaakt. Zoals op deze site:
http://www.kpn.com/planetkpn.htmEen dergelijke wijze een verandering van
een optie in het abonnement kunnen wij niet uitvoeren zonder klant en uw gegevens.
Het spijt me wel dat u geen fatsoenlijke excuses hebt gehad van onze helpdesk. Bij deze onze excuses. Ik hoop dat alles nu wel is geregeld, zo niet meld het dan bij ons.