Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 27 nov 2024 21:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2009 19:33 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
keesjan schreef:
Bedankt swebcare


Ben blij met je snelle reactie.
Wat bedoel je met wordt nu intern afgehandeld was dat eerder niet dan?

Vrg Keesjan


Hallo Keesjan

Wat KPNwebcare wil aangeven is dat er van hun uit geen contact met het NOC is.Misschien denk je wat gek,maar als iedreen ook daar gaat bellen wat de status is van een probleem komt men niet aan werken toe.Ze zijn min of meer afgesloten van klantencontact en echt bezig met het analyseren van het probleem en zoeken naar een oplossing.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 apr 2009 11:37 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hallo Keesjan

Wat KPNwebcare wil aangeven is dat er van hun uit geen contact met het NOC is.Misschien denk je wat gek,maar als iedreen ook daar gaat bellen wat de status is van een probleem komt men niet aan werken toe.Ze zijn min of meer afgesloten van klantencontact en echt bezig met het analyseren van het probleem en zoeken naar een oplossing.
Maarten
Site Admin


Er is in totaal 1 keer contact opgenomen met de betaalde servicedesk in 7 weken.


Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 apr 2009 16:55 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Geduld meneer komt goed.
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2009 08:30 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Wazig niet scherp en onnatuurlijke kleuren.
Dit is mijn tv beeld.
Geduld meneer komt goed
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2009 21:25 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ola

Vanavond is er gebeld dat ik op een andere adsl kaart ben geschakeld.
Dit naar aanleiding van het beeld.
Het lijkt iets beter maar ik ben natuurlijk wat sceptisch geworden.
Ik hou iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.
Prettig weekend
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 25 apr 2009 20:01 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi
Na contact gisteren met KPN werd mij gezegd dat ik binnen twee werkdagen op een andere poort gezet wordt
Ik hoop dus woensdag de verbetering te merken.
Al weet ik niet precies wat een andere poort inhoud iemand?
Kees


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 20:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Is je TV-beeld wel beter geworden of ben je weer terug op het oude niveau ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2009 21:36 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Kom net thuis afgelopen middag de formule 1 bekeken op de kabbel(ziggo).
Misschien lijk ik wel geprikkeld maar dat is gewoon zeer goed beeld op een zelfde tv.(panasonic TH-42PZ800)
Ik mis de scherpte en de rust in het beeld.(het lijk of er een ruis of waas overheen ligt)
Of is het in dit concept niet mogelijk dat niveau na te streven.
Een eend is natuurlijk ook geen porsche nietwaar?
keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2009 11:43 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ben dan wel benieuwd of je de komende week ook iets van de overzetting zult merken.Wat ze precies met een andere poort bedoelen is mij ook niet duidelijk adhv je opmerking maar wellicht dat KPNwebcare iets kan zeggen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2009 14:31 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
KPNwebcare2 schreef:
Dat betekend dat het probleem wordt opgelost zonder bijkomstigheid van een klant, in dit geval u.


Dit was voor mij duidelijk.
Alleen het oplossen zullen ze toch moeten doen.
Misschien komt er wel tekort Mb binnen voor knap beeld.
gr Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 01:21 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Maarten schreef:
Ben dan wel benieuwd of je de komende week ook iets van de overzetting zult merken.Wat ze precies met een andere poort bedoelen is mij ook niet duidelijk adhv je opmerking maar wellicht dat KPNwebcare iets kan zeggen.


Hier nog niks gemerkt en ook de waardes in het modem zijn hetzelfde gebleven.
Geduld meneer alles komt goed.
Zou de kpn nou niet in staat zijn dit moeilijke probleem op te lossen?
Of word ik aan het lijntje gehouden na 7 maanden?
Wat vinden jullie hier nou van?
Graag jullie reacties dit mag ook via pb en uiteraard anoniem.
Misschien kunnen we er samen wat mee doen.
Bijvoorbeeld via diverse media.
Bedenk dit zou jou ook kunnen overkomen.
Alvast bedankt voor je steun.
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 10:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
keesjan schreef:
Maarten schreef:
Geduld meneer alles komt goed.
Zou de kpn nou niet in staat zijn dit moeilijke probleem op te lossen?
Of word ik aan het lijntje gehouden na 7 maanden?
Wat vinden jullie hier nou van?


Ik denk dat je bijna letterlijk aan het lijntje wordt gehouden....
Blijkbaar is het niet op te lossen.
Men wil wel maar het gaat niet.
En wat dan?
Advies om KPN dan maar te verlaten zal vast niet gegeven worden.

Wat kun je er aan doen?

Ik ben bang dat het antwoord daarop "niets" is.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 12:37 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Zoals al aangegeven zal er echt wel een technisch probleem zijn anders kom je niet bij het NOC.Dat het te lang duurt is duidelijk,zeker als je er elke dag last van hebt.Mi is het een kwestie van tijd waarbij jij zelf moet bepalen of je de stekker eruit gaat trekken of niet.Op een gegeven moment is de maat vol en aan jou om te bepalen wanneer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 15:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Beste Kees,

Ik kom nu met goed nieuws.

We hebben de fout gevonden, het gaat om een defecte poort ( aansluiting Stift ) in onze HVD. Wij gaan u overzetten op andere poort op onze DSLAM.

Uw signaal zal worden verplaatst en worden geleverd op 5 mei 2009. Daarna wordt dit nog een keer uitvoerig getest.

Meer informatie volgt als deze om handen is.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 16:50 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
[quote="KPNwebcare2"]Beste Kees,

Ik kom nu met goed nieuws.

We hebben de fout gevonden, het gaat om een defecte poort ( aansluiting Stift ) in onze HVD. Wij gaan u overzetten op andere poort op onze DSLAM.

Uw signaal zal worden verplaatst en worden geleverd op 5 mei 2009. Daarna wordt dit nog een keer uitvoerig getest.

Meer informatie volgt als deze om handen is.[/quote



Hoera en hulde

Komt het dan toch nog goed?
Hier heerst blijdschap en hoe vreemd toch ook nog een klein beetje ongeloof.
Het ongeloof komt ook omdat er zo vaak gezegd is dat er met deze verbinding niks mis was.
Maar mede dankzij diverse forums en hun vele gebruikers is men toch uiteindelijk verder gaan zoeken.
Vanaf deze plaats iedereen die mee heeft geholpen en die ook nog gereageerd heeft bedankt.
Ik hoop dat het mogelijk ook voor een volgend lastig geval word meegenomen en overwogen in de beoordeling.
Ook KPNwebcare2 zeer bedankt.
Vanaf 5 mei zijn hier de gegevens en waardes te lezen.
Met vrolijke groet Kees

]


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling