pdaas schreef:
[
Dit is een lastig probleem wat gelukkig niet veel voorkomt (vastgelopen order in het systeem), het valt natuurlijk niet goed te praten dat deze klant al sinds juli 2008 bezig is om het pakket te wijzigen. In ieder geval ben ik bezig om dit probleem van deze klant aan te pakken en z.s.m op te lossen.
Mvg
Beste meneer Den Daas
Ik moet u teleurstellen. Mijn ervaring is dat orders bij kpn heel vaak vastlopen...
Ik heb afgelopen half jaar geprobeerd een overstap te maken van surfenenbellen van hetnet naar IPB van kpn. Bij mij zijn orders voor deze overstap, ik denk zo'n 10 keer vastgelopen. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met de helpdesk opgedaan! Medewerkers die elkaar tegenspreken over de mogelijkheid van zo'n overstap. Medewerkers die elkaar tegenspreken over de einddatum van mijn contract. Je zou bijna een overstap overwegen naar een willekeurig andere internetaanbieder....
Elders op het forum heb ik aangegeven hoe ik die overstap ga realiseren. Over 2 weken komt de monteur hier voor de remigratie. Daarna ipb aanvragen. Als alles gelukt is, zal ik op het forum de diverse stappen uitleggen met een enkele nuttige tip.