Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 09:37 
Offline

Geregistreerd: za 03 jan 2009 16:42
Berichten: 6
In juli 2008 wilde ik overstappen van Internetplusbellen Standard naar Internetplusbellen Extra. Ik vroeg dit op de pagina Mijn Gegevens /Instellingen aan en hier kwam als verwachte opleverdatum 17-7-2008 te staan bij de orderstatus. Zo staat het nu nog steeds ondanks vele malen bellen met de helpdesk en talloze mailtjes. Ik krijg alleen maar als antwoord dat het is doorgestuurd naar een andere afdeling maar er gebeurt niets.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: di 06 jan 2009 12:56 
Offline

Geregistreerd: ma 19 maart 2007 10:21
Berichten: 46
Ik zou zeggen blijf bellen, want dat is het enige wat werkt. Uiteindelijk komt het wel goed. Je moet trouwens ook geluk hebben dat je op een gegeven moment iemand treft die wat meer voor je in gang kan zetten.
Zie ook mijn thread hierover. Ik had dezelfde wijziging aangevraagd. Technisch was dit opgeleverd en had ik dus de juiste snelheid, alleen administratief was er iets nog neit helemaal lekker.
Heb jij al wel de nieuwe snelheid of dat ook niet? Betaal je al voor het nieuwe abonnement?
http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=5&t=2925


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 16:40 
Offline

Geregistreerd: za 03 jan 2009 16:42
Berichten: 6
Bellen doe ik niet meer, men zegt mij door te verbinden met de juiste afdeling, vervolgens hang ik soms wel een half uur aan de lijn, waarna de verbinding wordt verbroken. Hiervoor wordt dan ook nog € 0,10 p/min in rekening gebracht.

Ik betaal nog het oude abonnement en heb de daarbij horende snelheid (3Mb/s)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 18:02 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Probeer het eens met het contact/klachten formulier van ipb.

http://www.kpn.com/Meld-je-vraag-enof-klacht/Stel-een-vraag-of-meld-een-klacht.htm#

of deze link: http://www.kpn.com/help-kpn/Contact-met-KPN/helpdesk-internetplusbellen/direct-antwoord.htm

kan een paar dagen duren maar als je een duidelijke uitleg geeft word je zeker geholpen.

Spreek uit ervaring.

Jan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 10:02 
Offline

Geregistreerd: za 03 jan 2009 16:42
Berichten: 6
Heb ik ook meerdere malen geprobeerd, de laatstste keer op 17 december. Het antwoord kwam de volgende dag maar daarna niets meer...

Naar aanleiding van uw vraag over de aanvraag van uw pakketwijziging kunnen wij u het volgende informeren:

Wij hebben uw gegevens zojuist bekeken en hebben hierbij geconstateerd dat uw order voor uw nieuwe abonnement niet op de juiste manier door de systemen loopt. Zodoende heeft uw aanvraag vertraging opgelopen.

Wij hebben zojuist een achterliggende afdeling aangestuurd. Deze achterliggende afdeling zal een verdere analyse uitvoeren op uw order en zorgen dat deze alsnog op de juiste wijze wordt afgehandeld.

Onze excuses voor dit ongemak.


Dit duurt dus nu al een half jaar !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 14:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Wilderie schreef:
In juli 2008 wilde ik overstappen van Internetplusbellen Standard naar Internetplusbellen Extra. Ik vroeg dit op de pagina Mijn Gegevens /Instellingen aan en hier kwam als verwachte opleverdatum 17-7-2008 te staan bij de orderstatus. Zo staat het nu nog steeds ondanks vele malen bellen met de helpdesk en talloze mailtjes. Ik krijg alleen maar als antwoord dat het is doorgestuurd naar een andere afdeling maar er gebeurt niets.


Als u mij uw gegevens in een PM stuurt kan ik het een en ander voor u nakijken.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2009 10:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
pdaas schreef:
Wilderie schreef:
In juli 2008 wilde ik overstappen van Internetplusbellen Standard naar Internetplusbellen Extra. Ik vroeg dit op de pagina Mijn Gegevens /Instellingen aan en hier kwam als verwachte opleverdatum 17-7-2008 te staan bij de orderstatus. Zo staat het nu nog steeds ondanks vele malen bellen met de helpdesk en talloze mailtjes. Ik krijg alleen maar als antwoord dat het is doorgestuurd naar een andere afdeling maar er gebeurt niets.


Als u mij uw gegevens in een PM stuurt kan ik het een en ander voor u nakijken.

Mvg


@pdaas:wat maakt het nou zo moeilijk voor een klant om bij KPN gedaan te krijgen waarvoor hij wil betalen ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2009 15:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Maarten schreef:
pdaas schreef:
Wilderie schreef:
In juli 2008 wilde ik overstappen van Internetplusbellen Standard naar Internetplusbellen Extra. Ik vroeg dit op de pagina Mijn Gegevens /Instellingen aan en hier kwam als verwachte opleverdatum 17-7-2008 te staan bij de orderstatus. Zo staat het nu nog steeds ondanks vele malen bellen met de helpdesk en talloze mailtjes. Ik krijg alleen maar als antwoord dat het is doorgestuurd naar een andere afdeling maar er gebeurt niets.


Als u mij uw gegevens in een PM stuurt kan ik het een en ander voor u nakijken.

Mvg


@pdaas:wat maakt het nou zo moeilijk voor een klant om bij KPN gedaan te krijgen waarvoor hij wil betalen ?


Dit is een lastig probleem wat gelukkig niet veel voorkomt (vastgelopen order in het systeem), het valt natuurlijk niet goed te praten dat deze klant al sinds juli 2008 bezig is om het pakket te wijzigen. In ieder geval ben ik bezig om dit probleem van deze klant aan te pakken en z.s.m op te lossen.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2009 18:55 
Offline

Geregistreerd: di 02 sep 2008 20:23
Berichten: 49
pdaas schreef:
[

Dit is een lastig probleem wat gelukkig niet veel voorkomt (vastgelopen order in het systeem), het valt natuurlijk niet goed te praten dat deze klant al sinds juli 2008 bezig is om het pakket te wijzigen. In ieder geval ben ik bezig om dit probleem van deze klant aan te pakken en z.s.m op te lossen.

Mvg


Beste meneer Den Daas
Ik moet u teleurstellen. Mijn ervaring is dat orders bij kpn heel vaak vastlopen...
Ik heb afgelopen half jaar geprobeerd een overstap te maken van surfenenbellen van hetnet naar IPB van kpn. Bij mij zijn orders voor deze overstap, ik denk zo'n 10 keer vastgelopen. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met de helpdesk opgedaan! Medewerkers die elkaar tegenspreken over de mogelijkheid van zo'n overstap. Medewerkers die elkaar tegenspreken over de einddatum van mijn contract. Je zou bijna een overstap overwegen naar een willekeurig andere internetaanbieder....
Elders op het forum heb ik aangegeven hoe ik die overstap ga realiseren. Over 2 weken komt de monteur hier voor de remigratie. Daarna ipb aanvragen. Als alles gelukt is, zal ik op het forum de diverse stappen uitleggen met een enkele nuttige tip.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 23:28 
Offline

Geregistreerd: do 04 sep 2008 10:40
Berichten: 104
laatst vroeg ik voor me moeder internetplusbellen en itv aan. Ze heeft nu internet go of lite en meer niet. Geen probleem werd er aan de telefoon gezegd we vragen het voor u aan en zetten het oude abonnement om in de nieuwe. Nou mooi geregeld dacht ik. Na paar weken kreeg me moeder idd een brief binnen met de email adres en wachtwoord en instellingen en dergelijke. het wachten was nu nog op de itv kast. Na 7 weken nog geen kast. Dacht bij me eigen zal eens bellen met kpn. Na lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de bel legde alles uit. En volgens hem was hij 2 weken geleden al verstuurd, vreemd maar hij zou een nieuwe opsturen. Die zou er binnen 5 dagen zijn mocht hij er dan nog niet zijn moest ik even bellen. Je raad het al 5 dagen later geen itv kast binnen. Ik weer bellen met kpn. Kreeg iemand aan de bel en die kon mij vertellen dat de opdracht geannuleerd was. Nou niet door mij of me moeder. Dus dan maar opnieuw aanvragen en weer wachten zei ik tegen de vrouw. Nou postcode huisnummer gegeven. En ja hoor "sorry meneer is niet mogelijk op dat adres" vreemd heb het zelf ook en woon 6 huizen verder in zelfde straat en postcode.

Kortom eerst is het wel mogelijk en krijg je de brief met alle codes erbij. En vervolgens kan het weer niet. Blijf het vreemd vinden maar er is denk ik weinig aan te veranderen.

Of zou iemand van het webcare team er eens naar kunnen kijken of het bij me moeder nou wel of niet mogelijk is. Ze heeft nu digitenne maar dat ziet er niet uit op een 107cm lcd tv. En vreemde is als ze bij mij een postcode check doen blijkt het ook niet mogelijk te zijn terwijl ik het al bijna een jaar heb.

alvast bedankt.

groetjes mark


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 13:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ligt o.a. eraan of de minimale downloadsnelheid van 12300kbps gehaald kan worden. Als een lijnmeting aangeeft dat de de downloadsnelheid niet gehaald kan worden dan werkt iTV niet goed. Een andere belangrijke factor is Noise(ruis) marge. In tegenstelling tot concurrenten levert KPN alleen iTV wanneer de lijnkwaliteit voldoende is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 07:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Marcel schreef:
Ligt o.a. eraan of de minimale downloadsnelheid van 12300kbps gehaald kan worden. Als een lijnmeting aangeeft dat de de downloadsnelheid niet gehaald kan worden dan werkt iTV niet goed. Een andere belangrijke factor is Noise(ruis) marge. In tegenstelling tot concurrenten levert KPN alleen iTV wanneer de lijnkwaliteit voldoende is.


@marcel:weet je ook welke eisen men in meetbare waarden dan stelt ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Pakketwijzing
BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 09:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Precies weet ik het niet, maar ik denk dat de Noise marge minimaal 8db moet zijn en zeker niet onder de 6db voor iTV.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling