Dag 3-
Nou, wat een zooitje bij ziggo zeg
allereerst heeft de hd tuner de geest eraan gegeven. vanmiddag riep mijn vrouw dat hij was uitgevallen en dat hij niks meer deed. Ik kijken, maar echt niks meer, van alles geprobeerd maar geen leven meer in te krijgen. ook de schommelingen zijn nog erger geworden, ik fluctereer tussen de 6 en 19mb. weer van alles geprobeerd maar aan mijn pc of dergelijke ligt het zeker niet.
dan maar bellen met de helpdesk. dit keer binnen 10 min contact, ik leg uit dat de hd recorder niks meer doet. er word een nieuwe toegestuurt binnen 6 tot 8 weken...wat!
ik vraag hoe we dan die weken tv moeten kijken. "ach leg hem maar analoog aan dan tot die tijd" is het antwoord
en? vraag ik, moet ik dan wel gewoon door betalen terwijl ik geen hd of dergelijke kan kijken...droog krijg ik "jep" te horen
.
Dacht het ff niet, bij kpn krijg ik binnen 4 werkdagen een andere als er iets mankeert en ik weiger 6 tot 8 weken niks te kijken op analoog na dan.
Ook opper ik het probleem met de schommelingen (weer) op tafel. Weer een paar metingen, tig minuten in de wacht maar de medewerker zegt weer droog niks te kunnen doen dan alleen een monteur sturen op MIJn kosten. Die is mooi! jullie leveren een brakke knudde verbinding op en weigeren daar iets aan te doen, ja of op mijn kosten doei!.
Ik heb de stekker eruit getrokken en bel morgen op dat ze 1 mogelijkheid hebben, of ze maken alles in orde inc een nieuwe hd tuner en goeie verbinding, of ik betaal simpelweg geen eurocent. ben me daar gekke loetje niet. kapotte tuner, verbinding brak en dan droog verwachten dat ik wel ga betalen, dacht het even niet.
Mijn verhaal met ziggo is tot nu toe om te
janken morgen gooi ik mijn bod op tafel en dat is betaling opschorten totdat alles is opgelost (en goed!) zo niet dan einde exit ziggo.
Kpn is zeker ook niet alles, maar qua dienstverlening moeten ze toch echt eens in de ler bij kpn, want kan niks anders zeggen dat kpn met kop en schouders boven ziggo uit steekt.
Ik ben nu weer online via kpn want heb het zooitje van ziggo eruit getrokken, maar dat spreekt voor zich lijkt mij zo.
Groet Marcel.