keesvdh schreef:
Ik heb een notebook gekocht en daarmee wil ik een draadloze verbinding met de Experiabox installeren. Als ik daarvoor de installatie CD-ROM van KPN gebruik, voert die automatisch een check uit om te zien of de notebook wel aan alle vereisten voldoet. Die controle geeft als uitkomst dat ik Vista 6.0 heb en dat Vista 32-bits is vereist. Daarna wordt de installatie niet afgerond. Nu heb ik nog nooit van Vista 6.0 gehoord en ik kan er op internet niks over vinden. Maar wat vreemder is: volgens de gegevens van mijn notebook is het besturingssysteem gewoon Vista 32-bits.
Wat is hier aan de hand? Kan iemand me vooruit helpen met dit probleem?
Het kan zijn dat u een verouderde installatie cd-rom heeft, als u de helpdesk belt, kunnen ze een recentere versie
voor u opsturen. ( als dat problemen geeft kunt u mij ook een privebericht sturen dan zorg ik er voor dat u een nieuwe cd-rom krijgt).
Hieronder heb ik ook een link geplaatst, u komt daar op een help pagina van KPN terecht. Specifiek voor VISTA en Draadloos,
daar moet het ook wel mee lukken.
http://kpn-serviceportal.custhelp.com/cgi-bin/kpn_serviceportal.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=7397Mvg