vankooten schreef:
Zo, net thuis van m'n werk dus daar gaan we weer.
Het gaat mij niet om dat vpn, ik weet niet eens wat het is, maar ik begrijp via het forum wel waar het voor gebruikt wordt.
Het gaat mij om het feit dat er zo verschrikkelijk geheimzinnig wordt gedaan over allerlei zaken.
De originele gebruiksaanwijzing (die ik overigens niet heb) is al 10x overrulled door FW-update's waar slechts weinigen het fijne van weten.
Als er een nieuwe FW-update plaatsvind (en dat kan iedereen ongevraagd overkomen) dan ben je al je instellingen kwijt en kan je weer in dat monster duiken om poorten te forwarden en dat is NIET LEUK.
Het is een ramp.
Als je dan hier meld dat alles in "mijn eb" kwijt is dan komt er iemand (ik meen blizaa, but correct me if i'm wrong) vertellen dat het "jouw" box niet is, maar dat je deze in bruikleen hebt en dat KPN ermee kan en mag doen wat zij willen.
Vraag wat er veranderd is en je krijgt géén antwoord.
Volgens Maarten (die ik overigens heel hoog inschat) is het afhankelijk van of er insiders zijn die tijd en zin hebben om hierover iets naar buiten te brengen.
Het lijkt zo zachtjes aan op het best bewaarde geheim van de wereld, het coca-cola recept.
Nou dit is een geheim van KPN waar wij ook niets van weten, zelf KPN mensen weten niet altijd wat er veranderd is in de firm ware en waarom.
Niemand kan daar inkomen als alleen KPN, toen jij je aanmelde bij je provider heeft het wel degenlijk in de regelementen gestaan dat de EB in bruikleen is bij HetNet, Planet , KPN, enz. en voor de rest van hun dochters en als je overstapt naar een andere provider dat je het spul moet inleveren.
Het is ook niet leuk dat je iedere keer alles opnieuw moet instellen, maar die klacht kan je beter bij de KPN neerleggen want hier op het forum kan niemand er iets aan doen, misschien de Web-Care?