dieco schreef:
Er lopen nu twee verschillende dingen door elkaar heen, volgens mij.
Ik voel me namelijk niet goed genoeg om het gevecht met KPN aan te gaan. Ik voel me wèl goed genoeg om een monteur te ontvangen ... maar mijn portemonnee niet.
Nu is er dus eindelijk een eventuele oplossing dichtbij, maar mijn financiële toestand steekt er vakkundig een stokje voor. En dat gaat ook niet veranderen (goh, was het maar waar). Is het het ene probleem niet dan is het het andere wel

Ik word er zo onderhand een beetje triest van ...
@eweis: is er iemand binnen KPN die ik kan mailen die die toezegging wèl zou kunnen doen?
Helaas niet,
Wat jij wil en dat is heel begrijpelijk, is zekerheid dat je niets hoeft te betalen.
Zoals ik net ook "zei", kunnen we dit niet toezeggen omdat het ook onzeker is wat de monteur allemaal moet gaan doormeten en waar uiteindelijk het probleem moet liggen.
Ik ben bang dat je het van mijn kant alleen moet doen met een waarschijnlijk en misschien.
Wat je wel zou kunnen doen is in ieder geval mij die monteur laten bestellen, je zult dan zo snel mogelijk gebeld worden om dus een afspraak te laten plannen. In dat gesprek zou je eventueel kunnen vragen of hun (de persoon die dus de planning maakt) je kunnen vertellen of er voor jou kosten aan vast zitten.
Het is in ieder geval een vervelende situatie waar we nu in zitten, dat zal iedereen met ons eens zijn.
mvg.
E Weis
KPN Webcare Team