dieco schreef:
eweis schreef:
ik heb de lijn nog eens een keer doorgemeten maar vanaf mijn positie is er niet veel wat ik kan doen. Uiteraard komt er nog steeds naar voren dat de lijn van slechte kwaliteit is...
Wat ik eventueel kan doen (als je dat wil natuurlijk) is een service monteur in laten plannen zodat hij de lijn door kan meten en kijken wat hij kan doen.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Op zich denk ik dat dat een prima idee is, maarre ... ik heb ergens gelezen dat die servicemonteur best prijzig is en dat de kosten voor rekening van de klant zijn indien daar de oorzaak van het probleem ligt. Nou denk ik absoluut niet dat het probleem aan mij ligt, maar toch ... alles kan. Dus ik wil heel graag eerst even een paar dingen weten:
- wat zijn de eventuele kosten van zo'n servicemonteur?
- hoe lang kan zoiets gaan duren (wachttijd + controle)?
- wat kan zo iemand eventueel voor me doen?
- meet hij/zij dan ook echt alles door? (zowel centrale als thuis en alles daar tussenin?)
Ja ik weet 't: ikke is lastig mensenkind

De eventuele kosten (al denk ik ook niet dat het probleem bij jouw ligt) is lastig te bepalen.
Dat is afhankelijk van werktijd en materiële kosten.
Het zelfde geld eigenlijk voor de werktijd en of hij al daadwerkelijk bij jouw in huis op bezoek komt of in de wijkcentrale het een en ander moet gaan bekijken, daar zal dan dus ook uit komen wat hij eventueel voor jouw kan doen daar (natuurlijk proberen de snelheid omhoog te krijgen).
Kortom kan ik daar niet echt inhoudelijk op reageren omdat ik zelf ook niet weet welke stappen de monteur allemaal kan gaan doen.
Als de afspraak gemaakt mag/kan worden met de monteur, zal hij met jou contact opnemen om in ieder geval een datum en tijd af te spreken.
Je kunt eventueel tijdens het gesprek ook het een en ander vragen (ook de mensen van die afdeling zullen begrip hebben voor jouw beperking in spraak en de tijd voor je nemen).
Als je de monteur alsnog wil hebben, mail dan nogmaals even je adres gegevens EN een mobiel nummer waarop gebeld kan worden om de afspraak te maken.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.