Ik denk dat ik de lezers hier wel redelijk help met problemen op te lossen, nu vraag ik en beetje jullie hulp bij mijn probleem
Op 11 juni heb ik deze pof set gekocht online via de web shop van kpn. Alles keurig netjes thuis gekregen aansluiten en werken maar (lees hieronder) helaas gaf afgelopen zondag 1 van de pof kastjes de brui eraan en dus werkte het hele systeem niet meer, kan gebeuren, ik heb altijd geluk met apparatuur en er gaat nooit iets kapot. Ik vind het daarom geen ramp, maar de pest is dat ik wél garantie erop hebt en dus natuurlijk kpn erop aan hoor te spreken. Nu gaat het dus mis.
In de brief van aflevering staat helemaal niks dus daar had ik al niks aan. Dus Maandag een mail gestuurd met de uitleg van het probleem maar ook hierop geen reactie terg. Nog en keer e-mailen, weer geen resultaat. dan maar bellen met 0900-0244 maar werkelijk niemand weet na bijna 2 uur bellen a; 10 euro cent per minuut waar ik nu heen moet om het boeltje te vervangen
Vrijdag voor de 3rde keer een mail gestuurd maar ook hierop (nog) geen reactie. Als laatste vandaag naar utrecht gereden om bij de primafoon het maar eens te proberen. daar kreeg ik te horen dat hun hier niks mee te maken hebben en dat ik gewoon kpn moet bellen. Toen ik vroeg "oké maar geeft u maar eens een telefoonnmr dan?" en ja hoor ik kreeg mee op een papiertje: 0900-0244. Ik leg uit dat ik hier al ruim 2 uur aan de lijn hebt gezetten maar dat niemand weet hoe of wat. Het antwoordt "sorry meneer ik kan u niet verder helpen en er staan nog 4 mensen achter u dus als u het niet erg vind"
Ik begin langzamerhand en beetje boos te raken want
waar moet ik nu heen?
is er iemand onder jullie die mij de gouden tip kan geven om binnen kpn zodat ik die aan zijn das kan trekken om mij een nieuwe set pof te geven, Ik ben redelijk aan het eind van mijn mogelijkheden, dus wie-oh-wie heeft misschien dé gouden tip? webcare wellicht?
Groet Marcel.