Ik had op 1-7 ook direkt een upgrade gevraagd telefonisch
Direkt via mail een order bevestiging.
Helaas waren ze mijn i-tv vergeten. terug gebeld en nagevraagd sorry foutje.
Moest vrijdag maar terug bellen dan konden ze het veranderen.
Vrijdag gebeld en? Geen order bekend, maar na lang aandringen vonden ze hem toch. Kon alleen maar de order annuleren en opnieuw aanvragen.
OK word ik doorverbonden met een Belg. meneer er is geen order van u, het bovenliggende verhaal uitgelegd en gezegd dat mijn i-tv was verdwenen
Dat vond hij niet leuk en zette me in de wacht. Na 10 minuten kwam hij terug en zij ik heb alles voor u geregeld. Wat heeft u geregeld? Ik heb een nieuwe order erin gezet deze is goed. En ja hoor direkt een order bevestiging via mail.
Weer geen i-tv, Maar ja ik had hem nog aan de lijn, en direkt gevraagd waar is mijn i-tv. Hij zei o sorry dat moet u dan maar weer opnieuw aan vragen.
Ik hem gevraagd wie dan dan voor de kosten opdraait van die nieuwe aanvraag. Zijn antwoord was kort U
Ik zei u heeft dus een hele nieuwe aanvraag voor IPB gedaan waardoor ik alle mail adressen kwijt ben, Uhh Ja dat is dan u probleem. en de obeschofte medewerker heeft opgehangen.
Ik kookte van woede en heb direkt terug gebeld
Deze meneer kon het niet geloven maar kon de order niet direkt annuleren moest dinsdag teug bellen en naar mevrouw ..... vragen bij annuleren orders
Dinsdag gebeld verhaal uitgelegd, Order werd direkt geannuleerd. Deze medewerker heeft opnieuw upgrade van mijn abbo doorgevoerd, en zij u krijgt over een aantal dagen bericht hierover. Als het goed was kon ik inloggen met mijn inlognaam en wachtwoord en daar zou bij order status wel een vermelding komen en ja hoor het staat er.
Pakket wijziging per 08-07-2008 opleverdatum niet bekend.
hieronder de link die je moet hebben om bij jouw gegevens van planet te komen
http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspxVandaag post van kpn
Order bevestiging van de order die ik gisteren geannuleerd had
En ja hoor nieuw abbo IPB, dus weg mail adressen en weg i-tv
Mijn vermoeden was dus toch juist, en maar goed dat hij geannuleerd is