Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 05 jul 2025 22:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 06 jul 2008 21:52 
Site Admin

Voor de mensen die op 1/2 juli een upgrade telfonisch hebben aangevraagd bij kpn het volgende:

Kpn erkent dat er op 1/2 juli wat orders verkeerd in het systeem zijn terecht gekomen. Als men na het aanvragen geen bevestigings per mail of post hebben gehad bestaat er een kans dat de upgrade niet in het systeem staat en zit u voor niets te wachten. De order moet weer opnieuw in het systeem worden gezet, echter, u moet hiervoor wel zelf bellen.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 09:55 

Heeft iemand al schriftelijk (post of email) van KPN bericht gehad over de aanpassing van de abonnementen? Het blijft wel erg stil vind ik.
Ik heb nog geen bericht gehad en ik ben eigenlijk wel nieuwschierig hoe je via "Mijn KPN" je abonnement kunt aanpassen. De administratiesite op de persoonlijke IPB-site is al dagen niet benaderbaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 13:52 

Biatch schreef:
Heeft iemand al schriftelijk (post of email) van KPN bericht gehad over de aanpassing van de abonnementen? Het blijft wel erg stil vind ik.

Gisteren heb ik nog contact gehad met de helpdesk van KPN.
Volgens de dame aan de andere kant van de lijn zou deze week en uiterlijk volgende week een brief verstuurd worden met daarin uitleg over de overgang van planet naar KPN.
Ook kan je dan aangeven of je een ander abonnement wil hebben.

Anton

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 14:34 

Beeper schreef:
Biatch schreef:

Gisteren heb ik nog contact gehad met de helpdesk van KPN.
Volgens de dame aan de andere kant van de lijn zou deze week en uiterlijk volgende week een brief verstuurd worden met daarin uitleg over de overgang van planet naar KPN.
Ook kan je dan aangeven of je een ander abonnement wil hebben.

Maar ik heb géén Planet maar IPB van KPN......dus dan ook géén brief?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 14:48 

Ik heb ook nog geen brief, maar ik neem aan dat de brief naar Planet én KPN klanten wordt gestuurd.
Er verandert bij allebei iets wezenlijks.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 15:41 

Ik had op 1-7 ook direkt een upgrade gevraagd telefonisch
Direkt via mail een order bevestiging.
Helaas waren ze mijn i-tv vergeten. terug gebeld en nagevraagd sorry foutje.
Moest vrijdag maar terug bellen dan konden ze het veranderen.
Vrijdag gebeld en? Geen order bekend, maar na lang aandringen vonden ze hem toch. Kon alleen maar de order annuleren en opnieuw aanvragen.
OK word ik doorverbonden met een Belg. meneer er is geen order van u, het bovenliggende verhaal uitgelegd en gezegd dat mijn i-tv was verdwenen
Dat vond hij niet leuk en zette me in de wacht. Na 10 minuten kwam hij terug en zij ik heb alles voor u geregeld. Wat heeft u geregeld? Ik heb een nieuwe order erin gezet deze is goed. En ja hoor direkt een order bevestiging via mail.
Weer geen i-tv, Maar ja ik had hem nog aan de lijn, en direkt gevraagd waar is mijn i-tv. Hij zei o sorry dat moet u dan maar weer opnieuw aan vragen.
Ik hem gevraagd wie dan dan voor de kosten opdraait van die nieuwe aanvraag. Zijn antwoord was kort U
Ik zei u heeft dus een hele nieuwe aanvraag voor IPB gedaan waardoor ik alle mail adressen kwijt ben, Uhh Ja dat is dan u probleem. en de obeschofte medewerker heeft opgehangen.
Ik kookte van woede en heb direkt terug gebeld
Deze meneer kon het niet geloven maar kon de order niet direkt annuleren moest dinsdag teug bellen en naar mevrouw ..... vragen bij annuleren orders
Dinsdag gebeld verhaal uitgelegd, Order werd direkt geannuleerd. Deze medewerker heeft opnieuw upgrade van mijn abbo doorgevoerd, en zij u krijgt over een aantal dagen bericht hierover. Als het goed was kon ik inloggen met mijn inlognaam en wachtwoord en daar zou bij order status wel een vermelding komen en ja hoor het staat er.

Pakket wijziging per 08-07-2008 opleverdatum niet bekend.
hieronder de link die je moet hebben om bij jouw gegevens van planet te komen

http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Vandaag post van kpn
Order bevestiging van de order die ik gisteren geannuleerd had
En ja hoor nieuw abbo IPB, dus weg mail adressen en weg i-tv
Mijn vermoeden was dus toch juist, en maar goed dat hij geannuleerd is

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 18:31 
Ook hier in des noorden van het land, geen brief.
Heb voor alle zekerheid per mail gevraagd wanneer of mijn abonnement is ingegaan, en of ik per maand kon opzeggen.
Keurig een mail terug gehad met de gegevens van mijn abonnement, en ik kan dus per maand opzeggen, kan zelfs het e-mail terug zenden met mijn gegevens om mijn abonnement op te zeggen.
Op " Kpn prive" kan ik nog steeds de gegevens van mijn abo niet raadplegen, is dat bij jullie ook nog zo.
Verder beraad ik mij nog of ik ga overstappen.

Buldog.

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 20:10 

Ik heb al twee maal met KPN telefonisch contact gehad,en tot twee maal toe is er gezegd
wacht de brief nu maar af.
Deze zouden vanaf de vierde juli verzonden worden.
Nog steeds geen brief!
Ook kan ik inderdaad mijn abbonnements gegevens niet raadplegen.
En ik vindt ook de KPN site tergent langzaam.

gr. Arie

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2008 22:32 
Site Admin

Ik vind de nieuwe opzet van kpnvandaag wel gelikt, je kunt alles naar eigen wens instellen, maar je hebt inderdaad gelijk dat het bloedje langzaam opent pffff :roll:

Wat ik begrijp(?) adslcentrale gestopt met het aanbieden van deze upgrades omdat het infeite gewoon een niew abbonement is en dat het niet echt een upgrade te noemen is, dus wel begrijpelijk.

Verder is het 1 grote puinzooi weer met deze "upgrades" orders komen niet door, bepaalde abbonementen die plots niet haalbaar zijn, enzo, enzo. Het zal net als bij de intro van ipb en i-tv/mine wel weer lang gaan duren voor alles weer goed loopt. voor nu raad ik de lezer hier niet een upgrade te doen en even af te wachten tot kpn de boel weer op orde heeft.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 13:14 

Helemaal waar Marcel!

Als je even wacht todat de grote masa geweest is fiets je er moeiteloos doorheen!
Bij UPC een actie van drie producten voor de prijs 2, een en al problemen....
Ik wacht een week of 6 en had het in 10 minuten goed geregeld!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 22:38 

Misschien ook handig om te weten voor andere. Ik heb ipb standard 3mb(planet) en heb Kpn gevraagd hoe het nu zit met de overstap naar de nieuwe abonnementen.
Reactie KPN

Geachte heer *********,

Naar aanleiding van uw vraag met betrekking tot de nieuwe KPN pakketten kunnen wij u als volgt informeren:

Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging in de verwerking van uw e-mail.

Het is inmiddels mogelijk om over te stappen op de nieuwe pakketten van KPN. Momenteel heeft u de beschikking over InternetPlusBellen Standard. Na afloop van uw huidige contract kunt u overstappen op het onderstaande abonnement:

InternetPlusBellen Basis
Voor dagelijks e-mailen en surfen
Tot 3 Mb/s downstream

Verder kunt u direct overstappen op één van de onderstaande abonnementen:

InternetPlusBellen Extra
Sneller internetten, e-mailen met bijlagen
en muziek downloaden.
Tot 8 Mb/s downstream

InternetPlusBellen Premium
Razendsnel internetten, e-mailen met grote bijlagen,
muziek downloaden en online films kijken
Tot 20 Mb/s downstream

Bij de nieuwe pakketten geldt dat u een nieuw contract afsluit voor een jaar. Wanneer u niet opzegt, wordt dit contract stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand.

Voor meer informatie over de abonnementen en de tarieven verwijzen wij u vriendelijk naar:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1756128

Indien u wenst over te stappen verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut, dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).

Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

KPN

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 15:05 

Als KPN Go klant gebeld met dezelfde vraag, en als eerste antwoord kreeg ik te horen dat bestaande KPN klanten automatisch overgezet zouden worden. Brief zou nog volgen. Paar dagen later nog eens gebeld, en kreeg nu als antwoord dat de klant zelf moet overstappen, anders blijft het oude abbo van kracht.
KPN Basis maar aangevraagd, scheelt €2,50 en sneller. Ben benieuwd. Volgens hun gaat er niets veranderen aan mijn gegevens.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 23:22 

Gisteren, zondag, telefonisch overgang van IPB Lite naar Extra aangevraagd.

De dame vroeg alleen postcode en huisnummer, ik zou binnen een week schriftelijk bevestiging krijgen. Binnen twee weken zou de wijziging actief moeten zijn.

Ik wacht de ontwikkelingen af.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 23:32 
Site Admin

Na even geduld te moesten hebben hier de nieuwe snelheid in de modem getraind :D dat wil zeggen: de upload ja :evil: de download staat nog steeds op 12.190 terwijl die minimaal 17mb behoort te zijn (9mb voor i-tv en 8 voor de download snelheid) daarom vanavond gebeld met de mphd en die sturen morgen tussen 12 en 14 uur een monteur aan om de snelheid op te krikken.

Waar die dat gaat doen is mij nog tikkie onduidelijk, aan de experia ligt het niet die kan makkelijk tot 24mb aan, misschien dat die vóór die mijn bezoekt even langs de wijkcentrale fiets om daar wat up te spicen? de centrale is adsl2+ en kan 18,4 leveren, dus de 17 van mij moet gewoon kunnen.

Ik lees op GoT al meer mensen waarbij de upload wel klopt, maar de download op het oude blijft hangen. Ik zie morgen wel wat er gebeurt en dan post ik hier wat ze gedaan hebben.

Even ter aanvulling: ik zou naar premium gaan maar deze weer geannulleerd. 20mb en i-tv kan simpelweg gewoon niet. dus daarom binnen kpn een switch gemaakt naar ipb-extra (8mb down en 1mb up) en i-tv voor 59 euro. Prima haalbaar pakket voor een goed maandbedrag.

groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 10:59 
Site Admin

Deze week weer genoeg gebeurt met kpn en die nieuwe snelheden. Overduidelijk begint te worden dat kpn zijn download profielen niet op orde heeft.

Als het goed is moet er tussen nu en 12 uur een monteur langs komen om de st780 te wisselen naar een grijze experia, waarom? al sla je me neer, volgens de mphd is de st780 firmwarematig begrenst op max 12mb en heeft de siemens dit niet. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, maar als je een rondje GoT doet lees je wél vaker dat mensen met een zwarte st780 niet boven dat profiel van 12mb komen, dus is het waar? is het een hoax? wie het weet mag het zeggen.

Al met al pest je mij niet met een grijze box :D "iets" meer mogelijkheden kan je ermee doen, dus ik wacht af hoelaat die komt.

Groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]