Ik heb gerust ergens anders een homepage....
Ik beheer twee domeinen en dat werkt veel beter....
Ik heb er volgens de specificaties recht op, die specificaties las ik door toen ik ging overstappen.
Ik vond het een prima service en ik was er blij mee.
Zeg nu zelf, ook voor die 2,95 per maand is e-mail en een homepage nog pittig aan de prijs.
De twee domeinen met 200Mb ruimte en onbeperkt e-mail en 2Gb aan data per maand kost iets als één Euro.
Waar het mij om ging is dat ik niet overal per direct mij mail-adressen hoefde te veranderen.
En de paar gebruikers van mijn homepage niet hun sites met links hoefde aan te passen.
Mailboxen stonden opeens op slot en homepage was zomaar verdwenen.
Die mailbox-ellende duurde 2-3 weken alvorens er iemand het licht zag.....
En met de homepage-problemen wilde ze mij met een kluitje in het riet sturen.....
Als ze dit vanaf dag één netjes hadden afgehandeld dan war er niets aan de hand geweest, had ik er zelfs begrijp voor gehad en er smakelijk om gelachen.
Nu niet meer, dat trajact ben ik voorbij.
Iemand 4-5 maanden aan het lijntje houden, tickets afsluiten zonder mijn medeweten en meer van die geintjes dan is het vriendelijke over.
Natuurlijk gaat het om niks.
Je moet eens bij de rechtbank kijken hoe vaak het daar om niks gaat....
Maar het gaat om recht en recht hebben.
Als je als moderator zegt dat je deze discussie niet wilt hebben op je forum moet je het maar zeggen hoor.
Echter deze nasleep komt voort uit mijn, tevreden, jaar bij IPB.
En gezien er meer mensen overstappen vanaf IPB naar een andere provider kan deze problematiek bij andere ook gaan voorkomen.
Altijd handig om dan over dit soort zaken te lezen lijkt mij.
M.v.g,
Robèrt