Ik heb laatst ook Itv aangevraagd. Eerst op internet gezocht of iTV hier op het eiland zou werken. Zowel KPN en PLANET gaven het groene licht.
Op naar de primafoon in Oud-Beijerland en daar ITV aanvragen. Daar controleerden ze voor de zekerheid nog maar eens of ITV op mijn adres te ontvangen is. "In de winkel hebben we de laatste update's of het te ontvangen is bij u"was het antwoord. En ja hoor het klopte. Ik blij.
Na het opstellen van de aanvraag weer naar huis en wachten maar.
Veel kan het niet zijn, een internetplusbellen abbo heb ik alleen de decoder is nodig.
Afgelopen woensdag een brief van KPN op de mat. Ik blij, nu gaat het opschieten dacht ik.
Na het openen en lezen van de brief brak mijn klomp.
Er staat in dat"wegens technische redenen het niet mogelijk is interactieve TV van KPN op uw adres aan te sluiten".
Nu KPN maar eens gebeld, krijg een dame aan de lijn die mij zo helpen.
Eerst maar eens wat gegevens opgegeven en zij zoeken in de bestanden maar kon nergens de aanvraag van mij vinden. Ook heeft zij gecontroleerd of het mogelijk was om ITV te ontvangen op mijn adres en dat is mogelijk volgens KPN .
Het antwoord wat ik kreeg was dat ik de aanvraag maar opnieuw moet doen.
Nu heb ik de aanvraag via mijn provider Planet gedaan.
En wat zie ik op de site bij de status van mijn bestelling "U ontvangt uw installatiepakket binnen 3 weken". Deze melding zie ik ook op de site van KPN.
Wel is er nog een kleine regel dat schrijft" Uw aanvraag kan vanwege technische redenen vertraging oplopen of worden afgewezen".
Maar dit is al meer dan ik ooit gezien heb van de bestellingen.
Weet iemand een site waar je echt de laatste update's van centrales kan zien naar ADSL2+.
Ik heb alle mij bekende site's al afgezocht maar deze zijn 1 a 2 jaar oud en niet bijgewerkt tot heden.