Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 10:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2007 19:56 

begin september heb ik de overstap gewaagt om naar kpn te gaan en interactieve tv te nemen.
dacht leuk pakket telefoon-adsl- en interactieve tv in één pakket.
ik gebeld met kpn klantenservice en één en ander gevraagt en ja hoor het was mogelijk (ik blij) máár ik moet eerst een analoge lijn aanvragen en adsl en 2 weken na oplevering van de lijn kon ik interactieve tv aanvragen. ik zei nog wat vreemd jullie bieden een compleet pakket aan en de klant moet het zelf allemaal in de gaten houden en de rest aanvragen. maar goed ik wilde het graag hebben.
1 oktober jawel me analoge lijn wordt opgeleverd met adsl. wel wat problemen met het binnenkomen van de lijn. niet op poort 1 maar op poort 2 maar goed dat werkte uiteindelijk. een week na oplevering dacht ik ik ga eens de postcode check doen voor ip-tv en ja hoor je raad het al... "niet leverbaar" ik bellen en doen aardige mevrouw aan de lijn en ze zou het allemaal voor me regelen. en als er iets was moest ik de klantenservice bellen en naar haar vragen... nou vergeet het haar krijg ik nooit meer aan de lijn wat ik ook vraag en doe en ik kreeg ook geen ip-tv.
meerdere malen gebeld en nee helaas niet leverbaar. nog maar eens een keer bellen. aardige meneer aan de lijn. "meneer u moet geen direct adsl hebben maar ip+bellen" nou oke en dan kan ik ook ip-tv krijgen? ja hoor geen probleem. nou prima zet maar om dan zei ik. ongeveer 1 nov krijg ik me experia box binnen en nou dat werkte binnen 10 min ik dacht nog nou dat is mats nu me ip-tv nog.
helaas geen signaal. ik weer bellen. nee meneer daar is niets van bekend en ook niet leverbaar op u adres... wel *&#$%.
maar ik gaf niet op... bellen met klantenreacties. die kunnen meer zeggen ze. nou dat was op 7 nov. meneer eind volgende week moet u toch echt signaal hebben ik ga het echt allemaal voor u regelen.
kunt u dat bevestigen mevrouw via de mail? ja hoor geen probleem. prima heb de email gehad dacht eindelijk het gaat lukken ;-).
vrijdag 16 nov geen signaal en geen brief niks gehad. weer bellen... klantenservice... nee meneer niet leverbaar... maar zeg ik klantenreacties zegt van wel...en die zouden het regelen!? ja maar die kunnen en mogen meer.. prima ga ik hun wel bellen... weer de zelfde vrouw aan de lijn. ja meneer de aanvraag loopt en het komt goed.
gisteren via de mail...
Beste heer Koster ,

Mijn excuses dat ik nu pas terug mail maar ik heb net pas een terugkoppeling gehad.

Ik heb niet zo een leuke mededeling voor u. Heelaas is I TV nog niet mogelijk op uw adres.

I Tv wordt nog niet geleverd in het gebied waar u woont.

Ze zijn er wel erg druk mee bezig om het dekkingsgebied groter te maken .

Ik ben nog naar onze I TV afdeling geweest en daar is mij dit bevestigd.

Zodra I Tv wel leverbaar is in uw gebied laat ik dit gelijk weten .

ik ben in staat om alle spullen die ik heb van kpn terug te sturen en geen rooie cent te betalen... wordt er gek van.
er zijn toch wel meer mensen in nieuwegein die ip-tv hebben? en zoja in welke wijk wonen jullie? ik in galecop.

gr vRené

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2007 23:51 

Wat een verhaal zeg....

Had je zelf helemaal aan het begin ook een postcode check gedaan?
Wel weer typisch dat degene die het verkoopt zegt dat alles kan maar dat het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.

Alles in één grote doos doen en retour afzender sturen zou inderdaad ook bij mij opkomen.....
Echter juridisch sta je heel erg zwak omdat je nergens bewijs van hebt.

Veel succes met je strijd tegen KPN.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 nov 2007 19:39 

ik ben weer eens aan het mailen gegaan met KPN klantenreacties.
met de vraag of er enige duidelijkheid is wanneer het wel leverbaar is.
ik mag toch aannemen dat een bedrijf als KPN toch een afdeling netwerkplanning heeft. wordt vervolgd....

@ marcel234 ik had je nog een prive bericht gestuurd met een vraag maar helaas geen antwoord gehad....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 14:48 
Site Admin

ik heb je im net beantwoordt!

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 nov 2007 21:49 

Ik vind het allemaal maar vaag, hoor... Ik heb een jaar I-TV gehad. IN verband met overstap naar een andere provider is I-TV opgezegd (2 weken geleden) en beeindigd.

Laat ik voor de gein nu eens kijken (let wel, twee weken nadat mijn I-TV beeindigd is) of ik I-TV kan krijgen. "Helaas, op uw locatie is I-TV nog niet beschikbaar."

Ik ben best nieuwsgierig naar de criteria waarop e.e.a. bepaald wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 30 nov 2007 01:46 
Site Admin

DIE CRITIRIA IS VOLGENS MIJ EN BEETJE DOOR DOMBO`S BEPAALD. WANT N.M.L OP MIJN ADRES HEB IK I-TV ZOALS JE WEET, MAAR MIJN BUURVROUW 1 DEUR NAAST MIJ KAN HET NIET KRIJGEN :shock: :? :?: KORTOM SNAP GEEN HOL VA DAT HELE SYSTEEM NIET.

GROET MARCEL.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 16:08 

Beste heer *****,

Rond feb/maart 2008 moet ITV leverbaar zijn op uw adres, precies data is nog niet bekend maar u word op de hoogte gehouden over de gang van zaken en wanneer het precies leverbaar is via mail.

nou we wachten weer in spanning af....
ga toch eens praten over een tegemoetkoming in de gemaakte kosten...
wordt weer vervolgd...

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 26 jan 2008 16:00 

Ik heb laatst ook Itv aangevraagd. Eerst op internet gezocht of iTV hier op het eiland zou werken. Zowel KPN en PLANET gaven het groene licht. :D Op naar de primafoon in Oud-Beijerland en daar ITV aanvragen. Daar controleerden ze voor de zekerheid nog maar eens of ITV op mijn adres te ontvangen is. "In de winkel hebben we de laatste update's of het te ontvangen is bij u"was het antwoord. En ja hoor het klopte. Ik blij. :D :D :D
Na het opstellen van de aanvraag weer naar huis en wachten maar.
Veel kan het niet zijn, een internetplusbellen abbo heb ik alleen de decoder is nodig.
Afgelopen woensdag een brief van KPN op de mat. Ik blij, nu gaat het opschieten dacht ik.
Na het openen en lezen van de brief brak mijn klomp.
Er staat in dat"wegens technische redenen het niet mogelijk is interactieve TV van KPN op uw adres aan te sluiten".
Nu KPN maar eens gebeld, krijg een dame aan de lijn die mij zo helpen.
Eerst maar eens wat gegevens opgegeven en zij zoeken in de bestanden maar kon nergens de aanvraag van mij vinden. Ook heeft zij gecontroleerd of het mogelijk was om ITV te ontvangen op mijn adres en dat is mogelijk volgens KPN .
Het antwoord wat ik kreeg was dat ik de aanvraag maar opnieuw moet doen.
Nu heb ik de aanvraag via mijn provider Planet gedaan.
En wat zie ik op de site bij de status van mijn bestelling "U ontvangt uw installatiepakket binnen 3 weken". Deze melding zie ik ook op de site van KPN.
Wel is er nog een kleine regel dat schrijft" Uw aanvraag kan vanwege technische redenen vertraging oplopen of worden afgewezen".
Maar dit is al meer dan ik ooit gezien heb van de bestellingen.
Weet iemand een site waar je echt de laatste update's van centrales kan zien naar ADSL2+.
Ik heb alle mij bekende site's al afgezocht maar deze zijn 1 a 2 jaar oud en niet bijgewerkt tot heden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 26 jan 2008 16:11 
Site Admin

deze al geprobeerd: http://pcdb.bbned.nl/

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2008 15:56 

Ik heb zelf even wat onderzoek gedaan mbt het IP-TV nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik aangesloten zit op de wijkcentrale nieuwegein noord

Als ik dan de postcode check doe op http://www.kpn.tv en de postcode 3431js (ook aangesloten op de wijkcentrale nieuwegein noord) in geef is interactieve tv wel beschikbaar en bij mij niet!! Nu zit er natuurlijk wel degelijk een verschil in afstand vanaf de centrale naar isra punt bij de eindverbruiker tussen die 2 postcode’s. 3431js zit op 593 meter en ik zit op 2059 meter vanaf de centrale. Maar in september 2007 was het beschikbaar zei de klantenservice en toen ineens weer niet omdat de “poortjes bezet waren” afijn dat verhaal is bekent maar nu is er een poortje vrij dus ik zou zeggen aansluiten die IP-TV want als het aan de afstand ligt zie ik geen oplossing komen binnen zeer korte tijd. wordt gek van die KPN en de klantenreactie's wordt je ook niet veel wijzer van.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 09 feb 2008 12:17 

We zijn nu een paar weken verder.
Eerst is volgens KPN IPTV niet leverbaar op mijn adres. :?
Dan naar Planet en daar zijn we al stuk op weg in de goede richting. :D

De snelheid is nu 10563 kbps
en de Lijnmodus is G.992.5 (ADSL2+)
Nu nog wachten op de brief en de ontvanger. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 18:14 
Site Admin

Mooi, dan is dit probleem ook (bijna) opgelost :D

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 21:59 

maar niet voor mij... nog ff en ze kunnen alles ophalen hier.... :twisted:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2008 22:05 
Site Admin

recol schreef:
maar niet voor mij... nog ff en ze kunnen alles ophalen hier.... :twisted:

Uit je eerste postings is uit te leiden dat je (Nog) geen i-tv hebt. dus feitelijk kan je nog niet oordelen of dit product.

Ik begrijp de frustratie dat je het wèl graag wilt hebben maar niet kan krijgen. Ik heb al eerder aangegeven dat kpn druk bezig is zijn wijkkasten aan te passen, alleen dat kost gewoon tijd.

Als jij sneller over digitale tv wilt beschikken is de optie om tijdelijk digitene bij je kpn abbo te nemen. het is misschien niet alles maar de beeldkwaliteit van digitene is zeker vergelijkbaar met die van i-tv.

Wellicht dat dit antwoordt je kunt helpen.

Groet Marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2008 12:26 

als er in september 2007 toegezegt is dat je het krijgt en dan nu nog zit te wachten en er momenteel blijkt dat de wijkcentrale wel geschikt is en "ruimte" is op de centrale en dan belt naar Klantenreactie's en er dan gezegt wordt nee meneer IP-Tv is niet beschikbaar neem tijdelijk digitenne want KPN wil voor 100% achter haar product staan. was mijn antwoord dat heb ik al en dat is waardeloos hij blokt regelmatig. dan krijg je als antwoord terug nou meneer dat is IP-TV helemaal slecht als u dat zou krijgen. mevrouw weet u hoe u producten werken??? digitenne gaat door de lucht en IP-TV via een koperdraadje. en lopik - nieuwegein is een klein stukje hemelsbreed en nog is het ontvangst van digitenne slecht. gaat u eerst eens u huiswerk doen mevrouw!! en ja dan wordt je wel beetje boos.....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]