Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 28 dec 2024 07:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 nov 2007 22:32 

Aha- probleem!

Ik heb alweer een email gekregen van KPN dat het abonnement bij Planet op een andere naam staat dan dat van KPN- respectievelijk op mijn vrouw's en mijn naam- en dat dat een probleem is en daarom wordt het nu allebei op mijn naam gezet. Terloops wordt even dit medegedeeld, wat ik niet helemaal vertrouw:

De kosten voor een contractovername bedragen normaal gesproken, onder voorbehoud, EURO 30,00 maar worden tijdelijk niet in rekening gebracht.

Straks wel misschien...?

Ik heb inmiddels ook een brief van Planet binnen met daarop alle afspraken en gegevens. Er staat niets over in over de gratis installatie en ze hebben aangekondigd 8,95 voor de verzendkosten van het installatiepakket te gaan incasseren. M.a.w. dat wordt dus weer bellen a 0,10 p/minuut.
Moest die vent van Planet een screenshot sturen om hem te laten zien dat ik toch echt een gratis monteur krijg. Tijdens het gesprek zit ik een beetje te surfen en zie allerlei aanbiedingen op internet voor IPB Planet Comfort waaronder één die niet 59,95 maar 54,95 per maand is en de eerste 12 maanden 10,- per maand korting + gratis installatie :P
Gewoon rekeningen via Planet en ADSL via KPN- exact zelfde pakket maar dan via een third party. Ik zeg tegen die jongen dat ik er eigenlijk maar helemaal vanaf zie omdat ik teveel betaal en andere partijen mij voor hetzelfde pakket allerlei behoorlijke kortingen geven of portable DVD-spelers (toch ook al snel 150,-) ...
Dus hij verbindt me door met de betreffende afdeling bij wie ik de order annuleer en ik geef ook gewoon de reden op.
Ik vertel haar ook dat als Planet/KPN die korting via derden kan geven, dan kunnen ze dat ook direct. Dat ze dus totaal niets aan klantenbinding doen op dit gebied en dat ik dat niet begrijp. Ze vraagt mij of ik dat uiteen wil zetten zodat zij daarvan een verslag kan maken. Ze was oprecht geinteresseerd :shock: !

Gaf me totaal gelijk, schreef het allemaal op in een rapport voor haar superieur, zei ook erbij dat het waarschijnlijk allemaal niets zou uithalen maar desondanks... ze nam initiatief, was intelligent, realistisch en buitengewoon vriendelijk. Dus... om een lang verhaal kort te maken: ik heb haar uit eten gevraagd en we hebben net een fantastische dag&nacht achter de rug :P

Nee, natuurlijk niks van waar, maar ik was wel zeer verrast door haar professionaliteit- een topwijf! Promotie voor die vrouw!

Hoe dan ook, ik heb mezelf waarschijnlijk wel weer wat aangedaan maar ik ga eerst maar wachten tot ik de annuleringsbrief binnen heb voordat ik via zo'n third party hetzelfde pakket opnieuw ga bestellen, maar dan 180,- goedkoper.

The Story Continues...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 12:02 

Die zelfde vraag heb ik ook steeds in gedachten
Waar zit de meer waarde waar kpn het dubbele voor durft te vragen bij hun abbo is mijn vraag dan
Want het kan niet de kwalitiet zijn die is bij al de profiders niet overal goed
De een heefd dit en de ander dat

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 12:17 

Ik heb uiteindelijk toch voor het geld en niet voor de service gekozen... 8)

Ik zit nu 2 maanden bij UPC en die hebben qua service niet zo'n beste naam.
Toch heb ik geen enkel probleem mogen ondervinden.
Ik ben er behoorlijk tevreden over.

Nu heb ik met Planet wel grote problemen met mijn e-mail only abonnemet. Zo slecht heb ik het nog niet eerder met ze meegemaakt.
Ik kan het opgeven natuurlijk maar ik ga net zoalng door totdat ze mij gelijk geven.... :twisted:

Maar elke provider heeft wel wat. De ene zal heus niet persé beter zijn dan de andere.
Als ik lees in de nieuwsgroepen van Xs4All, de beste provider van Nederland?, hoeveel problemen daar zijn dan hoef ik dat ook niet.
Die zijn ook nog een beetje de duurste denk ik.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2007 15:29 
Site Admin

@robèrt.

stel, ik ga op google zitten en toets daar in " problemen chello" of " problemen upc" en ga de lijst zo maar af, is er over iedere provider wel was lijsten vol te vinden. diegene die mij een provider kan aan wijzen waarover nog niks geschreven is krijgt van mij een mooie taart :D

gaan we het hebben over prijs bewust kiezen ja dan is er wel een dialoog mogelijk. want qua prijze iser zeker wel goedkoper te vinden dan kpn.

groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 nov 2007 15:54 

Afsluitend,bij elke provider gebuert wel iets,in de markt zijn op het eerste gezicht aanzienlijke prijsverschillen als het gaat om Adsl en Telefonie,maar kijk ook naar de kleine letters en bijv helpdesktelefoon tarieven.
Verder is de een natuurlijk veeleisender dan de ander en daar is iets waar men rekening mee moet houden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 nov 2007 17:22 

Ik wil dus weer IPB bestellen, maar dan nu bij ShopADSL. Gaat om onduidelijke redenen niet- ik word doorverwezen naar een zusterwebsite, Bazoeka. Daar idd hetzelfde pakket maar als ik op 'Bestellen' klik, zie ik dezelfde voorwaarden als bij Planet, oftewel geen gratis installatie, niet 54,95 maar 59,95 en niet 10,- korting p/maand. (het kan natuurlijk dat de actievoorwaarden niet getoond worden maar ik wil die voorwaarden wel zwart op wit voordat ik iets bestel)
Geen contactmogelijkheden... dus weer terug naar Shopadsl en daar de vraag gisteren voorgelegd. Kijken of ik een reactie krijg.

Even iets heel anders: kun je nog gewoon Skype en Voipbuster gebruiken als je IPB hebt?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 nov 2007 17:52 

flowolf schreef:
Even iets heel anders: kun je nog gewoon Skype en Voipbuster gebruiken als je IPB hebt?

Skype geen probleem VOIPbuster geen ervaring

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2007 09:04 

Ook Voipbuster is geen enkel probleem.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]