KSA schreef:
Zoals ik in een eerder bericht schreef heb ik net als anderen hier gewerkt bij de klantenservice van KPN. Afgelopen dinsdag echter ben ik na een training van een aantal weken en nog geen twee weken op de lijn samen met een groot deel van mijn collega's per direct ontslagen, de rest mag nog twee weken blijven. Dit aangezien KPN heeft besloten het project bij het externe bedrijf te stoppen. Erg jammer en dit kwam voor ons als een donderslag bij heldere hemel aangezien er verschillende keren aangegeven is dat we het goed deden.
Zelf heb ik ook als klant IPB, dus ik blijf in ieder geval nog af en toe meelezen.
Ja maar ik begrijp niet dat het zo onverwacht voor jullie aankomt, je hebt vast ook meegelezen op het SOS forum intern, alle mensen die in Arnhem zitten waren ingehuurd totdat de problemen minder werden. Die worden nu duidelijk minder ( ook op dit forum ) en nu ( persoonlijk vind ik het nog wat te vroeg! ) gaat Arnhem en over een tijdje Antwerpen er ook uit. Alleen Enschede en Groningen blijven MPHD. In Groningen zitten nu nog een stuk of 50? man op KR klachtenafhandeling ( mensen terugbellen, met een in verleden gemelde klacht ) Als alle klachten weggewerkt zijn komen ook deze mensen allemaal weer op MPHD.
Anyway, thnx voor alle hulp en goede inzet! En veel succes met het vinden van een nieuwe leuke baan! Best of luck!