Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 09:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2007 21:35 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Een vraag die ik hier nog nooit gesteld heb zien worden;" zijn er nu ook mensen van de diverse Helpdesk's die hier mee kijken danwel antwoorden?"

En wat gebeurd er met die kennis dan?

En waarom spreken sommige "z.g." Helpdesk mensen elkaar dan wel eens tegen?

Zomaar wat gedachten die in mij opkomen.

"Helpdesk mensen kom uit de kast....of wil de echte Helpdeskmedewerker opstaan!"


Ik ben benieuwd,


Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2007 21:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik dacht dat er heel wat helpdesk-medewerkers hier voorbij komen.

Strak wonen we in een maatschappij met nog maar 2 soorten mensen, zij die bij de helpdesk werken en zij die ze bellen...... 8)

Je kan het niet bedenken of er bestaat wel een helpdesk voor.... :D
Wie werkt er bij de helpdesk die voor je uitzoekt welke heldesk je moet bellen?

Ik moet de laatste tijd nogal (te) veel bellen met het UWV en CWI.
Dan krijg je van deze reacties....

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2007 22:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Wat zeg ik nu toch allemaal?.... :oops:

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 00:57 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Ik zit op de helpdesk van KPN en doe hier ook vrolijk mee, dus ja ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 14:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
blizzaa was mij net voor :D wilde namelijk zijn naam opperen als 1 van de deelnemende mpsdèr. er "lopen" nog meer medewerkers van kpn mee op dit forum, is vrij logisch want dit "instituut" komt qua naam steeds vaker voorbij rollen bij mpsdèrs :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 15:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Verder wordt de site ook regelmatig binnen KPN genoemd als vraagbaak voor gebruikers die problemen hebben met zaken die niet door KPN worden ondersteunt.Maw er zijn gelukkig mensen van de HD zelf actief en men kijkt ook regelmatig mee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 15:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
blizzaa schreef:
Ik zit op de helpdesk van KPN en doe hier ook vrolijk mee, dus ja ;)


Geef dan eens antwoord op die storing van de nieuwsgroepen!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 18:00 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Nou nou...met 2 uitroeptekens nog wel. :roll:

Kalm zeg.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 19:35 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Ze hebben mij in ieder geval niet kunnen helpen met het gestuntel van abusievelijke abonnementsbeëinidiging bij Het Net :twisted:

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 20:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Atlas schreef:
Nou nou...met 2 uitroeptekens nog wel. :roll:

Kalm zeg.


Het zijn er drie.... :D

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 20:42 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Robèrt schreef:
Atlas schreef:
Nou nou...met 2 uitroeptekens nog wel. :roll:

Kalm zeg.


Het zijn er drie.... :D

M.v.g,
Robèrt


Maar het antwoord op m'n vraag:"En wat gebeurd er met die kennis dan? "

Die is nog steeds niet beantwoord!


Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 21:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik denk niet dat "we" de helpdesk-medewerkers die hier, als privé persoon, op het forum actief zijn mogen aanspreken als alles-wetende vraagbaak.

Zij "moeten" niet meteen met dé oplossing komen.
Een zetje in de goede richting is al heel wat.
Zij weten natuurlijk ook niet alles... 8)

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 21:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Robèrt schreef:
Ik denk niet dat "we" de helpdesk-medewerkers die hier, als privé persoon, op het forum actief zijn mogen aanspreken als alles-wetende vraagbaak.

Zij "moeten" niet meteen met dé oplossing komen.
Een zetje in de goede richting is al heel wat.
Zij weten natuurlijk ook niet alles... 8)

M.v.g,
Robèrt


Het feit dat je durft uit te komen als KPN helpdeskmedewerker vind ik al heel wat. Diep respect voor die mensen :o


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 21:55 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Louwrens schreef:
Robèrt schreef:
Ik denk niet dat "we" de helpdesk-medewerkers die hier, als privé persoon, op het forum actief zijn mogen aanspreken als alles-wetende vraagbaak.

Zij "moeten" niet meteen met dé oplossing komen.
Een zetje in de goede richting is al heel wat.
Zij weten natuurlijk ook niet alles... 8)

M.v.g,
Robèrt


Het feit dat je durft uit te komen als KPN helpdeskmedewerker vind ik al heel wat. Diep respect voor die mensen :o


Ja, daar sluit ik mij bij aan! "Je kwetsbaar op stellen in het leven is een groot goed".

Maar nog steeds is m'n vraag niet beantwoord;"wat gebeurd er met de kennis opgedaan in dit forum?"

Alle "helpdesk mensen" draaien daar een beetje omheen.
Zal ik een beetje helpen?
Nemen ze de kennis mee naar een evaluatie/werkoverleg?

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 21:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Gottfriedjuius schreef:
Louwrens schreef:
Robèrt schreef:
Ik denk niet dat "we" de helpdesk-medewerkers die hier, als privé persoon, op het forum actief zijn mogen aanspreken als alles-wetende vraagbaak.

Zij "moeten" niet meteen met dé oplossing komen.
Een zetje in de goede richting is al heel wat.
Zij weten natuurlijk ook niet alles... 8)

M.v.g,
Robèrt


Het feit dat je durft uit te komen als KPN helpdeskmedewerker vind ik al heel wat. Diep respect voor die mensen :o


Ja, daar sluit ik mij bij aan! "Je kwetsbaar op stellen in het leven is een groot goed".

Maar nog steeds is m'n vraag niet beantwoord;"wat gebeurd er met de kennis opgedaan in dit forum?"

Alle "helpdesk mensen" draaien daar een beetje omheen.
Zal ik een beetje helpen?
Nemen ze de kennis mee naar een evaluatie/werkoverleg?

Juul


Ja hebben ze daar wel eens van ITIL gehoord?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling