ik zit met hetzelfde probleem. vorige week zag ik bij toeval dat mijn dochter op
http://www.spelletjes.nl had gezetten, en dan de chatbox wel te verstaan. daarna zag ik dat er 23(!!) mensen zich hadden toegevoegd op haar msn.
ik was benieuwdt wat er gebeurt was op msn dus las haar gespreksgeschiedenis na, en wat ik daar las overtrof mijn ergste fantasie, wel 7 pedofielen hadden mijn dochter haar msn ontfutseld en hadden mijn dochter van 9 proberen aan te sturen op de meest ranzigste dingen. natuurlijk heb ik aangifte gedaan op ip en hoop dat de politie hiermee iets kan.
1 dag daarna heb ik via whois gegevens contact gehad met spelletjes.nl in hilversum en hun erkennen het probleem. ze hebben wel moderators zitten, maar zodra mensen privè gaan hebben zei geen overzicht meer, met dus zeer nare gevolgen
het commentaar is terecht dat de ouders als eerste overzicht behoren te houden, maar het is toch te gek dat je als site weet dat je pedo`s op je chatbox hebt zitten je zo`n chatbox dan actief laat zijn
oke ff on-topic. ik probeer dus die site te blokkeren maar hij doet niets
ik heb de url toegevoegd en gedrukt op toevoegen, de box "reset" zich even en dan lijkt mij dat het moet kunnen. toch als ik die url doe dan komt die gewoon tevoorschijn op mijn pc. heeft iemand en idee hoe je het goed moet doen? kortom: sugestie`s welkom
groet marcel.