Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 16:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: terug sturen.
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 14:06 
Site Admin

als uw provider aangeeft per e-mail en per brief dat het wel kan zullen e overtuigd zijn van een juiste werking. maar ik adviseer u gewoon even te bellen met 0800-0505 en u vraag voor te leggen. als ze bij de hd zeggen dat het wel kan dan zou ik er gewoon voor gaan!

eenmaal de boel in huis is het een kwestie van aansluiten 2de lijn bellen en voila dan moet het gaan werken. en als dat zo is (dat moet dan haast wel) kunt u aanvullend voor 10 euro extra per maand een abbo nemen op de dienst tele2 voetbal in haarscherp beeld.

ik hoop ook zelf dat kpn iets meer laat weten over hdtv. die zou ik nog er wel bij willen hebben :lol:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 22:15 

Hallo Marcel,

ben al bijna 5 maanden bezig om IPB en Mine te krijgen en op het moment heb ik al 37 uur en 15 min aan de lijn met KPN en Planet gehangen. ze hebben mijn zeker 10 keer opnieuw ingevoerd en iedere keer verdwijnt de aanvraag. KPN en Planet hebben ook 5 klachten aan gemaakt maar ze hebben nooit terug gebeld. zelfs bij een escalatieklacht bellen ze niet terug.

dus bijna het zelfde probleem als bij jouw, misschien heb jij nog tips

Groet Sjaak

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 22:43 
Site Admin

renegade schreef:
Hallo Marcel,

ben al bijna 5 maanden bezig om IPB en Mine te krijgen en op het moment heb ik al 37 uur en 15 min aan de lijn met KPN en Planet gehangen. ze hebben mijn zeker 10 keer opnieuw ingevoerd en iedere keer verdwijnt de aanvraag. KPN en Planet hebben ook 5 klachten aan gemaakt maar ze hebben nooit terug gebeld. zelfs bij een escalatieklacht bellen ze niet terug.

dus bijna het zelfde probleem als bij jouw, misschien heb jij nog tips

Groet Sjaak

pardon? je maakt en grapje? 37 uur! alle xxxx, daar moet echt snel iets aan gebeuren! ten eerste krijg je van mij en pb. daarin staat en relevant telefoonnummer die jou order gaat recht zetten. ten tweede, je moet aangeven dat je alle kosten van het bellen vergoed wilt hebben en daar buiten om heen en fikse vergoeding. met 5 maanden onnodig wachten en 37 uur bellen (echt amazing :shock: ) heb je hier ten volste recht op.

nogmaals lees even de pb!

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]