Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 19:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: BelOnbeperkt Korting
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 20:50 
Offline

Geregistreerd: vr 06 okt 2006 20:53
Berichten: 9
Na 3 juiste rekeningen heb ik een vreemd probleem.
Ik zou bij mijn contract 6 maanden lang een BelOnbeperkt Korting krijgen van 10 euro per maand.
Deze korting van 10 Euro per maand is tot 1 jan 2007 reeds 3 maal van het verschuldigde bedrag afgetrokken.
Bij de laatste rekening wordt de korting plotseling bij het bedrag opgeteld.
Ik moet dus 20 Euro meer betalen dan voorheen.
Ik heb de klacht via Email en met een papieren brief doorgegeven aan de klantenservice van KPN.
Ik heb het in mijn ogen foute bedrag terug laten boeken.
Dit resulteerde binnen 4 dagen in een automatisch gemaakte "dreigbrief",
ondertekend door de Directeur Consumenten, die niet meer bij KPN werkt.
Het verschuldigde bedrag meteen gestort moet worden.
Hem is geen reden bekend waarom ik niet zou betalen.
Wat kan ik doen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 21:03 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Gewoon een brief sturen met de feiten op een rij naar het volgende adres:

KPN Klantenreacties
Postbus 90052
5200 KD 's-Hertogenbosch

Als je feiten kloppen, en er gaat wel eens iets fout bij de administratie, dan wordt dat wel weer gecorrigeerd,en zo'n dreigbrief,ach is allemaal standaard procedure :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 15:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
bellen met 0800-0505, het lijkt me een simpele handeling voor de afdeling facturen.

Dat gaat altijd sneller dan brieven en mails en je krijgt meteen te horen wat er gaat gebeuren. Bovendien is het nummer gratis.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 17:26 
Offline

Geregistreerd: wo 10 jan 2007 11:44
Berichten: 44
Maarten schreef:
Gewoon een brief sturen met de feiten op een rij naar het volgende adres:

KPN Klantenreacties
Postbus 90052
5200 KD 's-Hertogenbosch

Als je feiten kloppen, en er gaat wel eens iets fout bij de administratie, dan wordt dat wel weer gecorrigeerd,en zo'n dreigbrief,ach is allemaal standaard procedure :wink:


nou sazzefras... ik zou voor maartens idee gaan.
anders al die moeite met uitleggen aan 4 personen tot je de juiste hebt...
die brief weet je zeker dat het goed komt.

_________________
MultiPlay ServiceDesk medewerker
- IPB KPN
- IPB HetNet
- IPB Planet
- Slim bellen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 jan 2007 21:37 
Offline

Geregistreerd: vr 06 okt 2006 20:53
Berichten: 9
Van de Helpdesk heb ik een adres gekregen waarheen ik mijn klacht kan sturen.

Dit adres is:
Klantenreacties
IMK 90052
5200KD 's Hertogenbosch

Na mijn brief een reactie gekregen, dat mijn klacht binnen 4 weken in behandeling wordt genomen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: BelOnbeperkt Korting
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 18:58 
Offline

Geregistreerd: wo 03 jan 2007 17:38
Berichten: 2
Dickag schreef:
Na 3 juiste rekeningen heb ik een vreemd probleem.
Ik zou bij mijn contract 6 maanden lang een BelOnbeperkt Korting krijgen van 10 euro per maand.
Deze korting van 10 Euro per maand is tot 1 jan 2007 reeds 3 maal van het verschuldigde bedrag afgetrokken.
Bij de laatste rekening wordt de korting plotseling bij het bedrag opgeteld.
Ik moet dus 20 Euro meer betalen dan voorheen.
Ik heb de klacht via Email en met een papieren brief doorgegeven aan de klantenservice van KPN.
Ik heb het in mijn ogen foute bedrag terug laten boeken.
Dit resulteerde binnen 4 dagen in een automatisch gemaakte "dreigbrief",
ondertekend door de Directeur Consumenten, die niet meer bij KPN werkt.
Het verschuldigde bedrag meteen gestort moet worden.
Hem is geen reden bekend waarom ik niet zou betalen.
Wat kan ik doen?


Ik heb precies hetzelfde gehad (20 Euro teveel in rekening gebracht).
Via 'mijnkpn' is geen mogelijkheid om een klachtemail naar de afdeling facturering te sturen. Op invullen het formulier op de algemene klantenSERVICE(!) vragenpagina werd (in mijn geval althans) NIET gereageerd binnen twee werkdagen, en daarna ook niet.
0800-0505 bellen, naar 'facturen'. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Een paar keer geprobeerd.. eindeloos wachten en uiteindelijk maar ophangen. Gisteren, na slechts een kwartiertje in de wacht gestaan: contact! Medewerkster stelde vast dat het inderdaad niet klopte. Toezegging gekregen dat op de volgende rekening 20 Euro wordt verrekend.

Het blijft tot nadenken stemmen:
kpn verkoopt telefonie, maar neemt zelf de telefoon niet op en kpn verkoopt internettoegang maar beantwoordt geen email.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling