Dickag schreef:
Na 3 juiste rekeningen heb ik een vreemd probleem.
Ik zou bij mijn contract 6 maanden lang een BelOnbeperkt Korting krijgen van 10 euro per maand.
Deze korting van 10 Euro per maand is tot 1 jan 2007 reeds 3 maal van het verschuldigde bedrag afgetrokken.
Bij de laatste rekening wordt de korting plotseling bij het bedrag opgeteld.
Ik moet dus 20 Euro meer betalen dan voorheen.
Ik heb de klacht via Email en met een papieren brief doorgegeven aan de klantenservice van KPN.
Ik heb het in mijn ogen foute bedrag terug laten boeken.
Dit resulteerde binnen 4 dagen in een automatisch gemaakte "dreigbrief",
ondertekend door de Directeur Consumenten, die niet meer bij KPN werkt.
Het verschuldigde bedrag meteen gestort moet worden.
Hem is geen reden bekend waarom ik niet zou betalen.
Wat kan ik doen?
Ik heb precies hetzelfde gehad (20 Euro teveel in rekening gebracht).
Via 'mijnkpn' is geen mogelijkheid om een klachtemail naar de afdeling facturering te sturen. Op invullen het formulier op de algemene klantenSERVICE(!) vragenpagina werd (in mijn geval althans) NIET gereageerd binnen twee werkdagen, en daarna ook niet.
0800-0505 bellen, naar 'facturen'. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Een paar keer geprobeerd.. eindeloos wachten en uiteindelijk maar ophangen. Gisteren, na slechts een kwartiertje in de wacht gestaan: contact! Medewerkster stelde vast dat het inderdaad niet klopte. Toezegging gekregen dat op de volgende rekening 20 Euro wordt verrekend.
Het blijft tot nadenken stemmen:
kpn verkoopt telefonie, maar neemt zelf de telefoon niet op en kpn verkoopt internettoegang maar beantwoordt geen email.