Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 12:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 01:32 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:38
Berichten: 29
vanmorgen (dus) gebeld naar dat 1 cent per minuut nummer. ik heb mijn display van de telefoon in de gaten gehouden en ik moest precies 31 minuten wachten, de helpdeskmedewerker vergiste zich (hij zei eerst met KPN terwijl ik met Het Net belde). Snappen jullie het nog? :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: ja hoor
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 02:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik begrijp het wel, en het is niet moeilijk te snappen. hetnet planet internet zijn allen van kpn. alle problemen binnen ipb moeten worden opgelost worden dus door...kpn. ik begrijp wel dat uit ontwetenheid mensen denken contact te hebben met bv hetnet of planet. maar u komt ten allertijde uit bij kpn.



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 09:53 
Offline

Geregistreerd: ma 11 dec 2006 14:54
Berichten: 10
Als het bij HetNet erg druk is, neemt de helpdesk van KPN telefoontjes over.

Ik heb dit ook al eens (negatief) ondervonden. Sta je eerst 45 minuten in de wacht, krijg je iemand van KPN en kan die je niet helpen, omdat het een abonnementsvraag over HetNet is.

Overigens zijn de medewerkers bij KPN wel een stuk aardiger en behulpzamer.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 12:20 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
lollystock schreef:
Als het bij HetNet erg druk is, neemt de helpdesk van KPN telefoontjes over.

Ik heb dit ook al eens (negatief) ondervonden. Sta je eerst 45 minuten in de wacht, krijg je iemand van KPN en kan die je niet helpen, omdat het een abonnementsvraag over HetNet is.

Overigens zijn de medewerkers bij KPN wel een stuk aardiger en behulpzamer.


helemaal niet waar.

kpn/hetnet/planet helpdesk voor IPB is precies hetzelfde.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 13:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
blizzaa schreef:
lollystock schreef:
Als het bij HetNet erg druk is, neemt de helpdesk van KPN telefoontjes over.

Ik heb dit ook al eens (negatief) ondervonden. Sta je eerst 45 minuten in de wacht, krijg je iemand van KPN en kan die je niet helpen, omdat het een abonnementsvraag over HetNet is.

Overigens zijn de medewerkers bij KPN wel een stuk aardiger en behulpzamer.


helemaal niet waar.

kpn/hetnet/planet helpdesk voor IPB is precies hetzelfde.


voor de afdeling die gaat over de lijnen/verbinding wel, maar voor abbonnement dingen (mail enz.) die specifiek voor planet of Hetnet, moet je volgens mij toch bij je eigen provider zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 16:38 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Haakmeer schreef:
blizzaa schreef:
lollystock schreef:
Als het bij HetNet erg druk is, neemt de helpdesk van KPN telefoontjes over.

Ik heb dit ook al eens (negatief) ondervonden. Sta je eerst 45 minuten in de wacht, krijg je iemand van KPN en kan die je niet helpen, omdat het een abonnementsvraag over HetNet is.

Overigens zijn de medewerkers bij KPN wel een stuk aardiger en behulpzamer.


helemaal niet waar.

kpn/hetnet/planet helpdesk voor IPB is precies hetzelfde.


voor de afdeling die gaat over de lijnen/verbinding wel, maar voor abbonnement dingen (mail enz.) die specifiek voor planet of Hetnet, moet je volgens mij toch bij je eigen provider zijn.


nope. :)

Ook dat niet, alles wat met IPB te maken heeft komt op dezelfde helpdesk, alleen de ordernavraag niet :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 19:02 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
@blizzaa:
Alleen maar voor gezamelijke IPB vragen, voor vragen over o.a. emailaccounts van Planet of HetNet moet je toch bij de provider zelf zijn. Bel maar naar 0800-0505 en zeg dat je geen wachtwoord voor jouw email account van HetNet hebt gekregen. Je wordt dan doorverwezen naar 0900-1407. Dit is mijn ervaring voor een HetNet abonnee die geen wachtwoord voor zijn email account had gekregen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 19:58 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Marcel schreef:
@blizzaa:
Alleen maar voor gezamelijke IPB vragen, voor vragen over o.a. emailaccounts van Planet of HetNet moet je toch bij de provider zelf zijn. Bel maar naar 0800-0505 en zeg dat je geen wachtwoord voor jouw email account van HetNet hebt gekregen. Je wordt dan doorverwezen naar 0900-1407. Dit is mijn ervaring voor een HetNet abonnee die geen wachtwoord voor zijn email account had gekregen.


Nee, als het een emailaccount van het IPB abbonement is dan komen ze bij de MPHD, als ze een oud emailaccount van hun vorige ADSL abbo hebben meegenomen, dan moeten ze bij Planet/Hetnet ADSL bijv. zijn.

MPHD heeft 1 programma om alle gegevens (oa. mail) in te kijken en eventueel nieuwe mailboxen aanmaken ed. voor KPN, en 1 voor Planet/HetNet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 20:11 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
@blizzaa:
Je klinkt overtuigend, alsof je zelf zo'n helpdeskmedewerker bent.:wink:

Als nieuwe IPB klant van HetNet of Planet, krijg je van die provider een emailaccount. Die kan je ook alleen beheren via een aparte gebruikersnaam en wachtwoord bij "Mijn gegevens" die versterkt is door die provider en niet via "Beheer telefoniegegevens".
Vanmiddag nog een 2e lijns gesproken die niet eens wist waar hij bij Planet moest inloggen. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: hetnet was veel duurder
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 22:17 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:38
Berichten: 29
mijn tante belde enige weken geleden naar de hulplijn van kpn omdat deze toen goedkoper was (ze heeft hetnet surfen en bellen). een medewerker vertelde toen dat hij haar niet kon helpen en zij het (toen nog) duurdere hetnet moest bellen (toen 45 cent per minuut!!). allemaal 1 en dezelfde KPN? dit was dus het bewijs dat het wel degelijk verschillende desks zijn. :x

ik denk dat ze nu een nieuwe desk er bij hebben met nieuwe helpdeskmedewerkers die er bij zijn gekomen en van alle merken wat af weten. ik las op internet dat het een speciaal team is, een 0505 team dat kwam na radar en nu moet trouble shooten bij kpn. dus ook voor hetnet en planet. :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 dec 2006 23:51 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
@ Marcel

Ja ik ben ook zo'n helpdeskmedewerker ;)

Ik moet klanten helpen die bijv. hun wachtwoord kwijt zijn van hun email, instellingen outlook, hoe je nieuwe mailboxen en aliassen aanmaakt enz. dus ook het mail gedeelte, ALLES wat met IPB te maken heeft, dus KPN, Planet EN HetNet, op de facturen en ordernavragen na :)

@ Frednet, wij (helpdeskmedewerkers) mogen mensen die via een ander nummer (kpn/planet) bellen en HetNet hebben officeel niet helpen, toch doen de meeste agents dit uit begrip wel ;) Het is theoretisch mogelijk dat als je daarna via het goede nummer belt dezelfde medewerker weer aan de lijn krijgt ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 00:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Marcel schreef:
@blizzaa:
Alleen maar voor gezamelijke IPB vragen, voor vragen over o.a. emailaccounts van Planet of HetNet moet je toch bij de provider zelf zijn. Bel maar naar 0800-0505 en zeg dat je geen wachtwoord voor jouw email account van HetNet hebt gekregen. Je wordt dan doorverwezen naar 0900-1407. Dit is mijn ervaring voor een HetNet abonnee die geen wachtwoord voor zijn email account had gekregen.

Dus voortaan vragen naar een andere helpdeskmedewerker die wel een HetNet wachtwoord kan wijzigen in b.v. welkom01 :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 01:07 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
nee, elke helpdeskmedewerker van de MPHD IPB kan dat :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 07:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 12:06
Berichten: 21
Woonplaats: Assen
Nu snap ik waarom het zo druk wordt in ..... met telefoontjes over mail problemen..
blizzaa, waar zit je dan? ik zit in gebouw2 7 hoog ^^ :P

_________________
waren de antwoorden van een helpdesk maar net zo talrijk als de oplossingen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 dec 2006 08:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
nee, elke helpdeskmedewerker van de MPHD IPB kan dat :)

Degene die ik van de week na 35min. aan de lijn(0800-0505) had kon dat niet en verwees mij door naar 0900-1407. Daar heb ik 45min. in de wachtrij gestaan en heb het toen maar opgegeven. :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling