Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 25 nov 2024 02:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Aanmelden het spb
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 22:47 
Offline

Geregistreerd: do 19 okt 2006 20:30
Berichten: 31
Daar is ie weer.

Is jullie bekend of er een storing is bij het aanmelden, zoals omschreven in stap 4 instellen persoonlijke omgeving.

Ik krijg me maar niet aangemeld, constant de melding...
er is een storing of de gebruiker bestaat al. Ik heb al heel creatieve gebruikers opgevoerd en elke keer eerder genoemde melding...dus zal wel een storing zijn ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 22:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Vanaf afgelopen maandag loopt die storing. Vooralsnog heeft HetNet er nog niets aan gedaan.:cry:

Probleem is alleen bij HetNet en niet bij KPN en Planet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 23:11 
Offline

Geregistreerd: do 19 okt 2006 20:30
Berichten: 31
Marcel schreef:
Vanaf afgelopen maandag loopt die storing. Vooralsnog heeft HetNet er nog niets aan gedaan.:cry:

Probleem is alleen bij HetNet en niet bij KPN en Planet.


hartstikke bedankt voor dit snelle antwoord, dan zal ik maar ff afwachten. Dit betekend zeker ook dat ik mijn telefoon nog niet kan overzetten ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 23:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Als 1368 geactiveerd is wel. Het Surfen en Bellen account is alleen voor toegang tot Beheer telefoniegegevens. Daar kan je o.a. nummerweergave uitgaand aan/uit zetten en blokkeringen van 090x, 06 en 00 nummers.
Helaas heeft HetNet de gewoonte om op voorhand alle nummers te blokkeren. Die moet je dan zelf weer vrijgeven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 dec 2006 13:02 
Offline

Geregistreerd: do 19 okt 2006 20:30
Berichten: 31
okee, uit je antwoord begrijp ik dat ik me gewoon kan aanmelden via 1368 en bellen. Dat zal ik straks eens gelijk doen, krijg ik dan ook nog een melding wanneer ik mijn telefoon kan overzetten naar de EB. Ik zit nu niet thuis en heb de handleiding niet bij de hand, maar vanmiddag vanavond ga ik gelijk weer aan de slag

En dat die nummers geblokkeerd zijn is jammer, maar erg is een groot woord, en dan is het puur op mijn eigen situatie natuurlijk. Ik bel geen 06 nummers met de vaste lijn, enik heb geen vrienden buiten de landsgrenzen die ik moet bellen. En spelletjes op de tv...ach laat ik zo zeggen ik vind het spotten metr die programmas prachtig, dus om te zeggen dat ze nergens goed voor zijn ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2006 20:04 
Offline

Geregistreerd: wo 08 nov 2006 13:09
Berichten: 3
Is die storing er nog steeds ??? Ik krijg nog steeds de foutmelding bij aanmelden en zie daar op de site van HetNet niets van terug :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2006 21:52 
Offline

Geregistreerd: di 12 dec 2006 21:13
Berichten: 8
Ik zit met hetzelfde probleem, probeer het al vanaf vanmorgen maar krijg steeds dezelfde boodschap:


> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid

Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.


Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen



Ik heb ook al verschillende gebruikersnamen geprobeerd, en de ene keer geprobeerd in te loggen met mijn telefoonnummer, en de andere keer met mijn abonneenummer.
Dit maakt geen verschil...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 00:53 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
digibeetje schreef:
Ik zit met hetzelfde probleem, probeer het al vanaf vanmorgen maar krijg steeds dezelfde boodschap:


> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid

Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.


Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen



Ik heb ook al verschillende gebruikersnamen geprobeerd, en de ene keer geprobeerd in te loggen met mijn telefoonnummer, en de andere keer met mijn abonneenummer.
Dit maakt geen verschil...


Je krijgt standaard een:

email account
een acount voor je globale gegevens en facturen (zelfde gegevens om in te loggen als email -> dus uit brief halen)

En voor je voicemail en EB instellingen moet je hem eerst ZELF REGISTEREN via de knop voordat je in kan loggen.

PS: mocht het hier niet overgaan, heb het hele topic niet helemaal teruggelezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 01:07 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
digibeetje schreef:
Ik zit met hetzelfde probleem, probeer het al vanaf vanmorgen maar krijg steeds dezelfde boodschap:


> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid

Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.


Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen



Ik heb ook al verschillende gebruikersnamen geprobeerd, en de ene keer geprobeerd in te loggen met mijn telefoonnummer, en de andere keer met mijn abonneenummer.
Dit maakt geen verschil...


Is idd al meer dan een week een storing betreft aanmeldingen voor beheer gegevens op de site van hetnet.
Enige wat je kan doen is afwachten of helpdesk bellen, die maken dan een ticket aan voor de 2e lijn. Storing is wel bekend, maar wordt op dit moment niet veel meegedaan nav. de SIP storingen..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 13:31 
Offline

Geregistreerd: do 19 okt 2006 20:30
Berichten: 31
ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb echter wel een nieuwtje....de genoemde zin van storing of gebruikersnaam bestaat al, duid op de storing.

Ik kreeg van de week een melding gelijk op het scherm waar je naam etc invult stond dat de gebruikersnaam al in gebruik was en dat ik opnieuw een naam moest verzinnen.

Bij de nieuwe naam ging ik gelijk naar het volgende scherm en daar stond soting of gebruikersnaam bestaat al.

Ik trek dan de conclusie als je zover komt is de gebruikersnaam nog vrij maar is er sprake van een storing.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 14:07 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Is ook een storing, alleen doet kpn er volgens mij nog weinig aan, heb die storing al meerdere malen doorgegeven, maar nog steeds tevergeefs naar mijn idee :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 18:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
Is ook een storing, alleen doet kpn er volgens mij nog weinig aan, heb die storing al meerdere malen doorgegeven, maar nog steeds tevergeefs naar mijn idee :)

Is geen KPN probleem(aanmelden bij KPN en Planet geeft geen problemen), maar een HetNet probleem. Een email naar HetNet heeft ook weinig zin. :cry:

HetNet schreef:
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Het telefoonnummer is 0900-1407 (€ 0,01 per minuut) en kies voor optie 3. De Helpdesk is op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur geopend.

Met vriendelijke groet,

Het Net
Reply van Marcel schreef:
Geachte HetNet,

Uw antwoord is niet de antwoord op mijn vraag, maar een standaard antwoord. Of u heeft de vraag niet goed gelezen of u heeft de vraag niet goed begrepen.

Het niet kunnen aanmaken van een Surfen & Bellen account bij alle HetNet klanten deze gehele week, is niet een probleem die een helpdesk kan oplossen. Het aanmaken van een "Mijn KPN" account bij KPN of Planet geeft geen problemen.

Je krijgt iedere keer de hier onderstaande melding.

> u bent hier: sorry! aanmelden is niet voltooid
Onze excuses. Wegens een storing is uw aanmelding niet gelukt of de gebruikersnaam bestaat al.
Ga terug naar aanmelden Surfen en Bellen

U kunt uw klanten ook verwijzen naar een gratis helpdesk nummer 0800-0505 die deze week door KPN, n.a.v. TV-uitzending van Radar, is ingesteld voor klanten van KPN, Planet, HetNet en Slim.

Het zal wel afwachten zijn wanneer HetNet het door heeft dat aanmelden Surfen en Bellen niet gaat en deze storing oplost.

groet,

Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 20:42 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Ik weet het Marcel, enige wat je kan doen zoals ik al zei, helpdesk bellen, en de agent moet er dan een ticket voor de 2e lijn voor aanmaken..

Hopen dat veel agents hem doorzetten naar de 2elijn, des te eerder wordt het probleem opgelost..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2007 21:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Aanmelden van een Surfen en Bellen account bij HetNet is al 4 weken niet mogelijk. :cry:

Je kan ook hier aanmelden. Nadat je bij KPN hebt aangemeld kan je met die gegevens inloggen bij Beheer telefoniegegevens van HetNet. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 11:21 
Offline

Geregistreerd: do 04 jan 2007 11:37
Berichten: 10
Je kunt je inderdaad aanmelden via kpn.com. Telefonist van de helpdesk heeft dit voor mij ook gedaan. Maar daar schiet je dan nog niks mee op, want na inloggen krijg je de melding:

Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak.


Beetje lastig omdat ik nu ook mijn voicemail niet kan inschakelen.

_________________
En maak er weer iets leuks van!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling