Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 dec 2024 11:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 09:40 

Indien ik een bittorrent heb draaien, en daarin heb ingesteld dat hij met 30 kb mag uppen, (ik heb IPB lite), dan krijg ik regelmatig op mijn web site een time-out, stop ik het uppen van de bittorrent client, dan gaat de verbinding goed.

In de bittorrent client zie ik dat er 2 connecties zijn naar andere clients, dus hij opent niet veel verbindingen, zit in de huidige Siemens EB nog steeds de beperking van 255 verbindingen? (heb firmware 1.40 van 6/11)

Arjan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 10:11 

Voor zover bekent is de bepreking van 255 connecties nog steeds van toepassing.Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit in Januari wijzigen,maar dat hebben we al een paar keer eerder gehoord :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 13:19 

Jan,

bedankt voor je info, ik heb echter nog wel wat vragen.

begrijp ik het goed dat je voor de newsleecher niets aan de instellingen hoeft te doen. Als dat zo is dan bevreemd mij dat daar ik het probleem heb wat velen met mij hebben, namelijk bij downloaden gestotter op de voice.

en hoe kan ik de instellingen anders veranderen, ik weet hoe ik erbij kan komen, maar de bewoordingen welke jij hier gebruikt zie ik niet zo terug in de EB.

ik heb firmware versie, 1.40.9c.iptv

machiel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 14:51 

Maarten schreef:
Voor zover bekent is de bepreking van 255 connecties nog steeds van toepassing.Naar alle waarschijnlijkheid gaat dit in Januari wijzigen,maar dat hebben we al een paar keer eerder gehoord :roll:

Hmmm ik sprak pas een HD medewerker en er zijn hiervoor oplossingen gekomen vanaf firmware 1.38. Ik kan met 1.40.9c makkelijk 1900 in me tabel hebben waarbij alles nog werkt. Of zou het status scherm het anders tellen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 20:57 

wopper schreef:
Maarten schreef:

Hmmm ik sprak pas een HD medewerker en er zijn hiervoor oplossingen gekomen vanaf firmware 1.38. Ik kan met 1.40.9c makkelijk 1900 in me tabel hebben waarbij alles nog werkt. Of zou het status scherm het anders tellen?

Firmware-oplossingen aangaande Qos vanaf firmware 1.38. kan ik me niet echt voorstellen omdat er gewoonweg teveel problemen zijn op het gebied van P2P,nieuwsgroepen en bellen.Misschien zegt Siemens dat het opgelost is,mi is de praktijk heel anders en gaat men niet voor niets richting separatie telefonie-adsl.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 21:30 
Site Admin

wellicht dat de speedtouch hier iets beter mee omgaat dan de siemens, maar de problemen zijn er zeer zeker nog. ook in de huidige softwareversie.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 20:36 

De enige manier om het probleem op te lossen is het inbouwen van voice vc's zoals bij Mine, staat gepland in firmware versie 1.41. Nu maar hopen dat het werkt :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 22:11 

magik schreef:
De enige manier om het probleem op te lossen is het inbouwen van voice vc's zoals bij Mine, staat gepland in firmware versie 1.41. Nu maar hopen dat het werkt :wink:

Nu komen de vragen: wat is een voice vc en wanneer komt firmware versie 1.41 er aan? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 22:24 

Marcel schreef:
magik schreef:

Nu komen de vragen: wat is een voice vc en wanneer komt firmware versie 1.41 er aan? :wink:

En goed getest :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]