Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 24 nov 2024 22:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 14:37 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Marcel schreef:
1368 had je toch al bij de installatie gebeld en kan je nu helemaal niet meer uitgaand bellen?

Jeps correct!

Heb hem gewoon geactiveerd en een dag later heb ik niets meer...ik bel nu volledig analoog (nog wel) want uitgaand gaat dus niet via EB.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 14:52 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Heb je het modem al een keer uit en aan gezet? Als dat niet helpt een harde reset d.m.v. de resettoets minimaal 20sec. ingedrukt houden. Als dat niet helpt de helpdesk bellen 0800-0407 optie internetplusbellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 15:14 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Marcel schreef:
Heb je het modem al een keer uit en aan gezet? Als dat niet helpt een harde reset d.m.v. de resettoets minimaal 20sec. ingedrukt houden. Als dat niet helpt de helpdesk bellen 0800-0407 optie internetplusbellen.

Heeft de Speedtouch ook een reset knopje?

Jeps het is Het Net dat is denk ik een ander nummer, of gewoon even eerst dat bovenstaande gratis nummer bellen?

EDIT: gevonden viewtopic.php?p=8241#8241


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 15:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
wopper schreef:
Jeps het is Het Net dat is denk ik een ander nummer, of gewoon even eerst dat bovenstaande gratis nummer bellen?

Eigenlijk moet je dat € 0,45 per minuut helpdesklijn bellen, maar omdat het een telefoniestoring betreft kan je 0800-0407 bellen. Niet zeggen dat je Surfen en Bellen van HetNet hebt, maar InternetPlusBellen en dat je niet uitgaand kan bellen. Je hebt overigens de telefoons wel op TEL1 aangesloten?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 15:43 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Marcel schreef:
wopper schreef:
Jeps het is Het Net dat is denk ik een ander nummer, of gewoon even eerst dat bovenstaande gratis nummer bellen?

Eigenlijk moet je dat € 0,45 per minuut helpdesklijn bellen, maar omdat het een telefoniestoring betreft kan je 0800-0407 bellen. Niet zeggen dat je Surfen en Bellen van HetNet hebt, maar InternetPlusBellen en dat je niet uitgaand kan bellen. Je hebt overigens de telefoons wel op TEL1 aangesloten?


Okey bedankt, jeps op TEL1 en op TEL2 ook niets (als test gedaan)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2006 16:19 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Helaas, reset heeft niet gewerkt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2006 10:11 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
wopper schreef:
Helaas, reset heeft niet gewerkt.


Net gebeld met 0800-0407 en ze bellen me met 3 dagen terug en 2e lijn gaat kijken ernaar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:21 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
wopper schreef:
wopper schreef:
Helaas, reset heeft niet gewerkt.


Net gebeld met 0800-0407 en ze bellen me met 3 dagen terug en 2e lijn gaat kijken ernaar.


Goed zijn we weer ;-) Zal het topic even updaten...

Weer een keer of 6 gebeld met 1e lijn waarvan er uiteindelijk maar 3 mij doorverbonden hebben naar 2e lijn.

Van die 3x 2elijn kwamen ze allemaal op verschillende problemen uit, zoals lijn, config EB, bekabeling en nog wat geneuzel.

De laatste persoon heeft de box gesynchroniseerd waarna ik wel naar huis kan bellen (zit op werk) en hopelijk ook uitbellen. Want naar huisbellen kreeg ik altijd ingesprek toon.

Kortom ze maken er een lekker zooitje van...hopelijk blijft hij nu werken want met een andere 2elijner heeft hij het ook een zaterdagmiddag gedaan., hierna niet meer.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Pas op met spanning uitval en reset, de EB is hier erg gevoelig voor.
Je bent zo je voip gedeelte kwijt, en het is natuurlijk belachelijk als je voip het niet meer doet dat je dan min. 72 uur niet meer kan bellen.
Ergens ben je verplicht een mobiel te hebben.

Ook als je een pre pay toestel heb, bel dan hiervoor het 0800-0407 nummer het kost dan ook geen beltegoed.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:58 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Henk.W schreef:
Pas op met spanning uitval en reset, de EB is hier erg gevoelig voor.
Je bent zo je voip gedeelte kwijt, en het is natuurlijk belachelijk als je voip het niet meer doet dat je dan min. 72 uur niet meer kan bellen.
Ergens ben je verplicht een mobiel te hebben.

Ook als je een pre pay toestel heb, bel dan hiervoor het 0800-0407 nummer het kost dan ook geen beltegoed.


Henk, tja met de huidige firmware heeft KPN en eigenlijk de gebruikers een groot probleem.

Ik heb een stuk of 4 poorten nodig voor download en remote benaderen. Alleen met de huidige firmware bug (vastlopen web interface) is dit nagenoeg niet mogelijk om zonder reset in te voeren.

En een reset betekend dus 80% zeker geen VOIP...ik sta nog niet te juichen voor de 780...toen ik de doos open maakte wel maar nu niet meer.

PS was het maar 72 uur ;-) Tis een dikke week geworden...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 12:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
wopper schreef:
Henk.W schreef:
Pas op met spanning uitval en reset, de EB is hier erg gevoelig voor.
Je bent zo je voip gedeelte kwijt, en het is natuurlijk belachelijk als je voip het niet meer doet dat je dan min. 72 uur niet meer kan bellen.
Ergens ben je verplicht een mobiel te hebben.

Ook als je een pre pay toestel heb, bel dan hiervoor het 0800-0407 nummer het kost dan ook geen beltegoed.


Henk, tja met de huidige firmware heeft KPN en eigenlijk de gebruikers een groot probleem.

Ik heb een stuk of 4 poorten nodig voor download en remote benaderen. Alleen met de huidige firmware bug (vastlopen web interface) is dit nagenoeg niet mogelijk om zonder reset in te voeren.

En een reset betekend dus 80% zeker geen VOIP...ik sta nog niet te juichen voor de 780...toen ik de doos open maakte wel maar nu niet meer.

PS was het maar 72 uur ;-) Tis een dikke week geworden...


Je kan inderdaad moeilijkheden hebben bij HetNet, de down load is leuk, maar de upload is laag en hier schuilt met de EB en wat belasting met download het probleem. Vandaar dat ik volgend jaar overstap.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 12:21 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Tja die upload lig ik niet zo wakker van, als je iets upload is een een keer klaar ;-) Maar downloaden daar wacht een gebruiker meestal op en dat is wel lekker snel.

Maar hopelijk is hij nu stabiel, ik vrees dat ik thuis kom dat mijn poorten weer weg zijn en ik die opnieuw instel en het dan weer fout gaat.

Hebben KPN of Planet minder problemen als Het Net ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 18:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
wopper schreef:
Hebben KPN of Planet minder problemen als Het Net ?
Helaas wel, het is allemaal hetzelfde. Als ze nu eindelijk jouw VoIP gedeelte goed geladen hebben mag je geen problemen meer verwachten.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling