Tja... kan je nagaan hoe goed het allemaal geregeld is... Ik ga gewoon voorlopig terug naar de analoge lijn en zal ik de ontwikkelingen op de voet blijven volgen. Ik betaal bijna 100 Hollandse piekjes per maand en dan verwacht ik een stukje service en geen 'Kastje naar de muur' verhaal. Maar dat kan aan mij liggen. Het is overigens absurd dat Beheer Telefonie gegevens en de Cockpit haast 2 weken onbereikbaar zijn. Je moet als klant constant geduld hebben. Geduld, geduld en nog eens geduld. Is het raar dat mijn geduld op raakt... Fijn als 100.000 mensen probleeemloos werken met de Siemens, maar wat heb ik daar mee? Ik denk dat het qua eisen wel mee valt. Mijn Online Telefoon is o.a. een reden waarom ik overgestapt ben op IPB. Is het raar dat je geduld op raakt omdat o.a. Mijn Online Telefoon al een half jaar niet werkt... Zeer waarschijnlijk wel. Of moet ik accepteren dat de technologie nog in ontwikkeling is? Oke, geef me dan 'ontwikkelings-korting'. De advertentie-praatjes zijn mooi. Zo is het. En al dat gemier en gezeur gaat gewoon verder. Als klant wens ik als klant behandeld te worden. Of is dat ook teveel gevraagd? Ik kan met mijn geld ook ergens anders terecht.
Opnieuw aanvragen is een mogelijkheid. Het wil niet zeggen dat ik dat ook (gelijk) doe. Eerder heb ik op dit Forum gelezen dat KPN de Siemens met pensioen stuurt... Dit doen ze kennelijk niet omdat de Siemens zo'n perfect apparaat is... Dan zit daar iets anders achter.
Moderator Marcel melde dit: Geplaatst: za 09 sep 2006 17:25 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
lightframe109 schreef:
Zij vertelden mij ook dat KPN binnenkort de EB met pensioen stuurt en hier alcatel modems voor in de plaats gaat leveren.
Afwachten of IPB dan stabieler wordt. Zonde van de investering(tijd en geld) in Siemens door KPN. De keuze voor Siemens was meer een commerciële keuze, de technische tak van KPN had altijd al een voorkeur voor Alcatel.
Siemens heeft een jaar de tijd gekregen van KPN om alle problemen met de EB op te lossen. Dit is Siemens niet gelukt.
... en ik ben maar bezig met gemier en gezeur...