Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 07:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: telefoon rekening
BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2006 16:56 

Hoi allemaal,ik heb sinds 2 weken surfen en bellen ,nu is mijn vraag waar en hoe kan ik mijn telefoonrekening in de gaten houden.De overstap verliep vlekkeloos dus een pluimpje voor hetnet,maar nu wil ik toch graag op de hoogte gehouden worden over mijn belgedrag,thnx alvast :D :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2006 22:17 

Ik weet het niet zeker maar ik davht bij Mijn KPN en dan heb je een optie
uw rekening online.

Profiel  

Berichttitel: telefoonrekening
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 07:42 

Dus als ik het goed begrijp moet ik een account aanmaken bij kpn en daarna 1 nummer bellen en dan pas ben ik in mijn kpn account klopt dit?Tenminste als ik het goed heb begrepen dit stond op hun site. :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 09:03 

Dat helpt niet , HetNet heeft alles overgenomen van de KPN. Je kan hiervoor geen acount meer maken bij mijn KPN.
Als je de account daarna telofonisch moet bevestigen hoor je dat het niet meer kan met je huidige lijn.

Ik kan dat al sinds April niet meer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 10:23 

Henk.W schreef:
Dat helpt niet , HetNet heeft alles overgenomen van de KPN. Je kan hiervoor geen acount meer maken bij mijn KPN.
Als je de account daarna telofonisch moet bevestigen hoor je dat het niet meer kan met je huidige lijn.

Dan is dit dus ook een andere werkwijze dan bijv bij Planet :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 10:43 

Maarten schreef:
Henk.W schreef:

Dan is dit dus ook een andere werkwijze dan bijv bij Planet :!:

Ja dat is het ook Maarten, ik vind dit ook vervelend.
Je wordt begraven in de nota's van € 0, of nota's wat kant nog wal raakt.
Administratief is het bij HetNet een grote puinhoop, heb al zeer veel keren daar aan de bel getrokken, niemand begrijp of snap je op die administratie daar. Ik heb de moed hierover al een poos opgegeven.
Ik ben eigenlijk door Freeler naar HetNet overgeheveld en heb hier toen ook niet omgevraagd.
Maar als mijn abo afloopt ben ik toch van plan om over te stappen naar KPN, de upload bevalt mij helemaal niet bij hun want die hebben ze gehalveerrd bij dit abo. 4000/256. Je kan moeilijk een paar dingen tegelijk doen en dan wordt het heel erg traag laat staan dat de b.v een webcam aanzet dat kan je het wel schudden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 10:48 

Komt bij mij toch de vraag naar boven waarom men dit zo doet,want zowel KPN als Planet geven een prima optie (mi) om online je factuur te bekijken resp de specificatie van vandaag te bekijken.Wellicht dus toch segmenteren van de markt ?!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 10:57 

Maarten schreef:
Komt bij mij toch de vraag naar boven waarom men dit zo doet,want zowel KPN als Planet geven een prima optie (mi) om online je factuur te bekijken resp de specificatie van vandaag te bekijken.Wellicht dus toch segmenteren van de markt ?!

Het zijn allemaalzusters van elkaar, maar werken naar eigen inzicht , ik heb dit van de KPN uit Den Haag, zelfs personeel enz. snapt niets van deze constructie, ze kunnen elkaar niet eens rechtstreeks bellen, alleen via de nummers die wij ook moeten bellen.
Het is zeker segmenteren van de markt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 16:47 
Erelid

Maarten schreef:
Niet mee eens want ik moet ook via een omweg die ik van een planet medewerker heb gekregen naar mij factuur online en dan kom ik ook bij KPN uit. Is echt een zzoitje, die facturen, verder krijg ik ook iedere maand een factuur van Planet met alles op 000. dus het is niet alleen bij Het Net een puinhoop.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 18:02 

Dus mensen wat is nu jullie advies mbt de telefoonrek. van hetnet voor mij?Want ik blijf toch erg graag op de hoogte. :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2006 21:28 
Site Admin

weet helaas niet hoe hetnet hier mee omgaat. weet dat planet dus ook raar werkt. in tegenstelling tot het verhaal van willy krijg ik keurig per email de rekeningen met de bedragen en kan ook via mijn kpn (ik heb er 2: 1 voor ipb en 1 voor telefoonrek. online) de lopende rekening controleren. rara hoe kan dat :shock:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 07 nov 2006 08:04 

Dus ik ga toch maar een account aanmaken bij kpn en wacht de rekening van hetnet dan maar eens af thnx folks voor jullie adviezen. :wink:

Profiel  

Berichttitel: rekening
BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2006 16:48 

Kon geen account aanmaken bij kpn,omdat ik geen diensten meer van hen afneem?Maar ik neem nu toch alles af van hetnet,dus dat kan kloppen.Ik heb nog 2 rek.van kpn gehad en 1 met een terugbetaling ook van kpn.Maar van hetnet ontvang ik nu 1 rekening van 0,00 dat is toch voor niks :lol: maar hoe en bij wie word mijn rek.nu geincaseerd,terwijl mijn vorige rek.bij hetnet helemaal uitgewerkt was?Ik snap hier echt niks meer van??? :( :?

Profiel  

Berichttitel: Re: rekening
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 08:11 

ajacied schreef:
Kon geen account aanmaken bij kpn,omdat ik geen diensten meer van hen afneem?Maar ik neem nu toch alles af van hetnet,dus dat kan kloppen.Ik heb nog 2 rek.van kpn gehad en 1 met een terugbetaling ook van kpn.Maar van hetnet ontvang ik nu 1 rekening van 0,00 dat is toch voor niks :lol: maar hoe en bij wie word mijn rek.nu geincaseerd,terwijl mijn vorige rek.bij hetnet helemaal uitgewerkt was?Ik snap hier echt niks meer van??? :( :?

Je krijgt geen rekeingen meer van KPN, HetNet neemt alles over.
Die rekeiingen van €ooo snapt niemand maar je krijgt ook nog een uitgewerkte nota.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 10:07 

Krijg net ook een rekening van 1 maand voor 0,00 euro. Eerste 6 maanden 10e korting had ik geloof ik. Erg vreemd...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]