Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 20 apr 2025 03:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:46 
Offline

Geregistreerd: zo 03 sep 2006 21:18
Berichten: 1
:(
Tijdens het aanvragen van Internetplusbellen heeft KPN zelf een hoofdmailadres aangemaakt gebaseerd op de naam van het abonnement. Nu is dat bij mij de meisjesnaam van mijn vrouw. Veranderen in haar getrouwde naam kost €30! Belachelijk voor een eenvoudige naamswijziging.
Nu heb ik mijn naam op het hoofdmailadres gezet om zodoende zelf alle postmaster mails van KPN te kunnen ontvangen. Alles werkt, tenminste in de normale Outlook2003 client.
Echter nu gaat het fout in Webmail. Daar kun je alleen aanloggen met het hoofdmailadres en niet met een alias. Je kunt ook geen mail versturen uitnaam van de alias. Dit is natuurlijk niet wat je wilt.
O ja al mijn 4 gratis adressen zijn inmiddels vergeven in het gezin.
Heeft iemand een idee hoe dit toch kan. Heb KPN al gemaild maar die geven geen antwoord. En bellen heeft mij al €15,- gekost aan 0900 tikken ivm het goed laten werken van de overige instellingen wat trouwens niet mijn fout was maar KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:58 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
De enige die het hoofdmailadres kan veranderen is KPN. Een 2e lijns helpdeskmedewerker kan dit doen, je moet alleen bereidwillige mensen treffen aan de telefoon die dit voor je willen doen.

Het is belachelijk dat KPN zelf een hoofdemailadres met wachtwoord verzint en de klant daarmee opzadeld. Dit is pas van de laatste tijd, voorheen moest je zelf een emailadres aanmaken in "MijnKPN". Ze zullen dit wel doen om hun servers te ontlasten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 sep 2006 12:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Marcel schreef:
De enige die het hoofdmailadres kan veranderen is KPN. Een 2e lijns helpdeskmedewerker kan dit doen, je moet alleen bereidwillige mensen treffen aan de telefoon die dit voor je willen doen.

Het is belachelijk dat KPN zelf een hoofdemailadres met wachtwoord verzint en de klant daarmee opzadeld. Dit is pas van de laatste tijd, voorheen moest je zelf een emailadres aanmaken in "MijnKPN". Ze zullen dit wel doen om hun servers te ontlasten.


Ja, vaag.
In februari ben ik overgestapt naar IPB en heb toen zelf mijn adres mogen aanmaken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 sep 2006 13:34 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Mvandenwollenberg schreef:
:(
En bellen heeft mij al €15,- gekost aan 0900 tikken ivm het goed laten werken van de overige instellingen wat trouwens niet mijn fout was maar KPN.


Als het via KPN loopt kun je hiervoor gewoon 0800-0407 bellen :!:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 11:54 
Offline

Geregistreerd: ma 18 sep 2006 15:49
Berichten: 3
Woonplaats: Almere
Hallo allemaal,

Ik heb KPN InternetPlusBellen 1 week geleden aangevraagd. Dat zal dus niet lang meer duren, denk ik.

Ik heb een vraag waar ik verder geen antwoord op kon vinden. Ik heb begrepen dat je emailadres gebruikersnaam@kpnplanet.nl wordt.

Uit hoeveel tekens mag je naam voor de @ bestaan? Is dit 8 (zoals ik nu heb), of mag het je voor- en achternaam zijn, gescheiden door een punt?

Groeten, Alfons


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 12:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Mag idd gescheiden zijn door een punt dus bijv alfons.de.bruin@ etc


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 12:11 
Offline

Geregistreerd: ma 18 sep 2006 15:49
Berichten: 3
Woonplaats: Almere
Maarten schreef:
Mag idd gescheiden zijn door een punt dus bijv alfons.de.bruin@ etc


Maarten,

Bedankt voor je vlotte antwoord. Dat geldt ook voor je 'hoofd'adres?
Dan wordt het dus alfons.verbiest@kpnplanet.nl

Groeten, Alfons


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 12:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Correct.

Nou als ik laatst wel ergens dat je een extra account moest laten aanmaken via de Helpdesk (?) maar ik weet niet of dat nog zo is.Voorheen kon je namelijk zelf op dit gebied net zo veel "rommelen" als je maar zou willen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 18:38 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Alfons schreef:
Maarten schreef:
Mag idd gescheiden zijn door een punt dus bijv alfons.de.bruin@ etc


Maarten,

Bedankt voor je vlotte antwoord. Dat geldt ook voor je 'hoofd'adres?
Dan wordt het dus alfons.verbiest@kpnplanet.nl

Groeten, Alfons

Helaas kan je het hoofdadres niet meer zelf kiezen. KPN bepaald zelf het hoofdadres. Je kan wel een alias aanmaken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 18:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Marcel:Sinds wanneer is dit en waarom ? Voorheen kon je dit toch opgeven bij aanmelding ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 20:51 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Maarten schreef:
@Marcel:Sinds wanneer is dit en waarom ? Voorheen kon je dit toch opgeven bij aanmelding ?

Dit is pas ongeveer een half jaar. Voorheen maakte je eigen hoofdmailadres aan via "Mijn KPN" bij het aanmelden van IPB. Ik vermoed dat KPN dit veranderd heeft zodat de servers minder belast worden. De klant krijgt nu een emailadres opgedrongen en kan deze niet meer wijzigen. Je kan wel een alias aanmaken.


Laatst bijgewerkt door Marcel op di 19 sep 2006 22:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 21:44 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Alfons

Mea Culpa,je ziet,er wijzigen in een aantal maanden dingen die niet in het voordeel van de klant zijn,


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 sep 2006 22:27 
Offline

Geregistreerd: ma 18 sep 2006 15:49
Berichten: 3
Woonplaats: Almere
Maarten schreef:
@Alfons

Mea Culpa,je ziet,er wijzigen in een aantal maanden dingen die niet in het voordeel van de klant zijn,


Geeft niet Maarten. Voorlopig heb ik het nog helemaal niet, dus ik wacht verder maar rustig af.

Groeten, Alfons


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling