Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 01 mei 2025 13:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2006 15:57 
Vorige week dinsdag zijn wij aangesloten op InternetPlusBellen. Alles werkt goed. Alleen wij krijgen onze VoiceMail niet ingesteld. Contact opgenomen met klantenservice. Hun advies opgevolgd. Maar werkt nog steeds niet

Dit was hun Advies:

Via Mijn KPN kunt u gebruik van de VoiceMail dienst aanvragen. U kunt dan een pincode opgeven, een pincodebeveiliging voor toegang vanuit de eigen aansluiting instellen en het type standaard begroeting kiezen.

U kunt VoiceMail telefonisch aanvragen door vanaf de eigen aansluiting 0842
333 te bellen en de gesproken instructies te volgen.
U dient een pincode van 4 cijfers in te voeren en uw naam in te spreken.

Maar helaas het werkt. Paar keer contact met hun opgenomen. Ze zeggen het steeds het zelfde. Maar bij ons lukt het gewoon niet

Weet iemand het? of zijn er meer mensen met deze problemen?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2006 17:55 

Weet je al of de portering al heeft plaats gehad ? Ik weet niet zeker of het van invloed is maar zou me het wel voor kunnen stellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2006 18:55 
Maarten schreef:
Weet je al of de portering al heeft plaats gehad ? Ik weet niet zeker of het van invloed is maar zou me het wel voor kunnen stellen.

weet ik niet

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2006 20:11 

Je kunt het voor de zekerheid even navragen bij de HD (0800 0407)
Als dat zo is kun je meteen de splitter verwijderen en de aansluiting rechstreeks op je isra punt doen maar dit terzijde

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 19 apr 2006 22:09 

Heb je Voice-mail al aangezet in telefoniebeheer bij http://www.kpn.com > inloggen Mijn KPN > InternetPlusBellen > Beheer Telefonie?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 07:49 
Marcel schreef:
Heb je Voice-mail al aangezet in telefoniebeheer bij http://www.kpn.com > inloggen Mijn KPN > InternetPlusBellen > Beheer Telefonie?

Dat hebben wij al geprobeert, maar helaas! Ik moet mijn telefoonnummer invullen en wachtwoord. Maar zeg steeds dat gebruiksnaam en wachtwoord fout is. Ik heb al paar keer mer HD contact opgenomen maar zeggen steeds dat ik via MIJN KPN moet doen, maar dat werkt helaas niet

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 11:57 

Marcel schreef:

@Marcel:kan het iets te maken hebben met al dan geporteerd zijn of staat dat er helemaal los van ? :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 12:30 
Erelid

RenMarVin schreef:
Marcel schreef:

Dat hebben wij al geprobeert, maar helaas! Ik moet mijn telefoonnummer invullen en wachtwoord. Maar zeg steeds dat gebruiksnaam en wachtwoord fout is. Ik heb al paar keer mer HD contact opgenomen maar zeggen steeds dat ik via MIJN KPN moet doen, maar dat werkt helaas niet
Wat werkt er nou niet precies, is dat het aanmelden cq inloggen bij Mijn KPN of als je ingelogd ben bij Mijn KPN het instellen van je Voicemail

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 14:16 

Citaat:

Je telefoonnummer moet je hier invoeren zonder streepje bijvoorbeeld 0123456789 en niet 0123-456789 en het wachtwoord is wachtwoord en de standaard pincode is 1234

Citaat:
Dit was hun Advies:

Via Mijn KPN kunt u gebruik van de VoiceMail dienst aanvragen. U kunt dan een pincode opgeven, een pincodebeveiliging voor toegang vanuit de eigen aansluiting instellen en het type standaard begroeting kiezen.

U kunt VoiceMail telefonisch aanvragen door vanaf de eigen aansluiting 0842
333 te bellen en de gesproken instructies te volgen.
U dient een pincode van 4 cijfers in te voeren en uw naam in te spreken.

Maar helaas het werkt. Paar keer contact met hun opgenomen. Ze zeggen het steeds het zelfde. Maar bij ons lukt het gewoon niet

Het komt soms voor dat via 0842-333 je geen pincode voor je Voicemail kunt invoeren. Ook via Mijn KPN lukt het dan niet . Dan moet via de HD, de tweede lijn laten kijken of zij handmatig een verbinding tussen jouw VoIP-account en de Voicemail server kunnen leggen.

Laatst bijgewerkt door Rene op do 20 apr 2006 14:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 14:21 
Willy schreef:
RenMarVin schreef:
Marcel schreef:

Wat werkt er nou niet precies, is dat het aanmelden cq inloggen bij Mijn KPN of als je ingelogd ben bij Mijn KPN het instellen van je Voicemail

Het instellingen van Voicemail

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 14:24 

pincode 1234 werkt niet ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 16:54 
Rene schreef:
pincode 1234 werkt niet ?

Nee werkt niet!

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 apr 2006 19:00 

En je uitgaande nummerweergave staat aan ? onder MIJN KPN

Is er soms iets fout is gegaan bij de portering waardoor er geen verbinding is gelegd tussen jouw VOIP nummer en de Voicemailserver.
2e lijnsmedewerker van HD 08000407 zou dit kunnen onderzoeken.

Om te testen of je geporteerd bent, bel je naar ** Hoor je geen kiestoon dan ben je geporteerd.

Bij een niet geporteerde lijn gaat er een naamloos lampje op je EB branden bij inkomende gesprekken.

Profiel  

Berichttitel: voicemail
BerichtGeplaatst: do 27 apr 2006 23:26 

Eerst wachten tot de portering erdoor is.. Soms werkt voicemail meteen, soms nog niet. geldt ook voor nummerweergave: als 10 dagen na de vrs call (1369) er storingen zijn kun je gaan spreken van een eventuele storing.
Geldt ook voor; echo's, "nabellen" (na verbreken van gesprek dat de telefoon een keer overgaat) het wat langer duren voor dat het gesprek opgebouwd is; allemaal kleine dingetjes die (999 van de 1000 keer) na portering verdwenen zijn..

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]