Hallo allemaal, ik ben hier "nieuw", alsmede ook een nieuwe klant van de KPN voor wat betreft IPB.
Het probleem wat ik heb, sinds ik gisteren het gehele "doehetzelf-pakket" heb geïnstalleerd, kan ik wel via voip naar buiten bellen (krijg een keurige kiestoon, etc.), maar gebeld worden op mijn hoofdnummer (afkomstig vanuit mijn oude ISDN-situatie) lukt niet. Dit geeft een soort niet-in-gebruik-toon. Gisterenmiddag wel even gebeld met de hd van KPN (keurig behandeld trouwens); zijn alle aansluitingen nog eens even nagelopen, en zou alles moeten kloppen. Ook het het activeren naar 1369 ging goed via mijn handset Siemens S1, welke ik nu aangesloten heb op een analoge huiscentrale Chicago 700 (voorheen had ik de Siemens pentavox isdn, maar werkt nu niet meer op de Tel1 van de EB). Vervolgens kreeg ik een medewerker 2e lijns aan de telefoon, en heeft de EB geheel "doorgemeten" oid. Hier was niks mee aan de hand en zou dit een storing bij de KPN moeten zijn.... Zijn er meerdere mensen welke recent dit zelfde probleem hebben
Internet gaat trouwens goed en geen problemen.