Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 23 nov 2024 23:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Snelheid niet correct
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 20:43 
Offline

Geregistreerd: ma 04 sep 2006 19:49
Berichten: 6
Hallo

Ik heb internetplusbellen van kpn. Ik heb een 3 Mbit - 512 kbit verbinding.
Zie hier een screenshot: http://home.kpnplanet.nl/~k.halmingh@kp ... titled.jpg

De snelheid klopt dus niet. de software op de pc is goed geinstalleerd(siemens 108 usb adapter).

Mijn signaal is ook goed (Wi-FI). Het moet dus in de bekabeling zitten maar zover ik weet zit alles goed. Heb al met en zonder splitter geprobeerd.
Ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Iemand toevallig die hier een oplossing voor weet?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:28 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
MarkH schreef:
Hallo

Ik heb internetplusbellen van kpn. Ik heb een 3 Mbit - 512 kbit verbinding.
Zie hier een screenshot: http://home.kpnplanet.nl/~k.halmingh@kp ... titled.jpg

De snelheid klopt dus niet. de software op de pc is goed geinstalleerd(siemens 108 usb adapter).

Mijn signaal is ook goed (Wi-FI). Het moet dus in de bekabeling zitten maar zover ik weet zit alles goed. Heb al met en zonder splitter geprobeerd.
Ik heb geen idee meer wat ik moet doen. Iemand toevallig die hier een oplossing voor weet?


Klopt idd niets van.
Storingsdienst van KPN bellen (0800-0407, ies graties) en je probleem melden.

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:40 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
128 down is echt niet goed. Doen wat pinolief aangeeft.

Als je nummer al geporteerd is kun je trouwens de splitter er tussenuit laten.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dit is duidelijk geen lokaal probleem. de lijn klopt niet; vind de line mode g992.1 ook wat vreemd. zoals eerder gesteld: bellen.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:45 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Line mode zou hij nog op automatic kunnen zetten om te proberen, zo staat hij bij mij namelijk ook.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
zou trouwens de afbeelding even aanpassen; je externe ipnr is zichtbaar en voor dit verhaal niet noodzakelijk.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:57 
Offline

Geregistreerd: ma 04 sep 2006 19:49
Berichten: 6
oke bedankt voor de antwoorden.

morgen zal ik even bellen met de helpdesk/storingsdienst

willy-->

als ik bij advanced settings -> internet ->internet connection kijk zie ik dat de line mode op automatic staat. dus hij staat al op automatic.
alleen bij status -> internet staat hij hierop: Line mode: G.992.1 (G.DMT). (hij doet dit dus automatisch).

zal ik die line mode ergens anders opzetten? welke line mode hebben jullie?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 21:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
als je snel bent kan je nu ook nog bellen met 0800-0407; zijn tot 22.00 bereikbaar :!:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:05 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
MarkH schreef:
oke bedankt voor de antwoorden.

morgen zal ik even bellen met de helpdesk/storingsdienst

willy-->

als ik bij advanced settings -> internet ->internet connection kijk zie ik dat de line mode op automatic staat. dus hij staat al op automatic.
alleen bij status -> internet staat hij hierop: Line mode: G.992.1 (G.DMT). (hij doet dit dus automatisch).

zal ik die line mode ergens anders opzetten? welke line mode hebben jullie?
Hier dus ook G.992.1 (G.DMT)

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Willy schreef:
Hier dus ook G.992.1 (G.DMT)


vreemd; weet dat wij hetzelfde abonnement hebben en ik heb G.992.3.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:12 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Zit hem in de centrale, waarschijnlijk al geschikt voor adsl2.


Update: Niet waarschijnlijk, het is gewoon zo. :wink:

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
mag toch geen verschil zitten tussen sleeuwijk en deze polder :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:22 
Offline

Geregistreerd: ma 04 sep 2006 19:49
Berichten: 6
dat is het dus ook niet want ik heb geen adsl 2

maargoed ik zal de bekabeling nog even heel goed nakijken. ben bang dat kpn mij de verkeerde snelheid doorstuurt of zoiets.

:twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Even voor de goede orde,haal uit je openingstopic even je externe ip nummer (bijv de laatste 3 cijfers een kruisje).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2006 22:26 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
probleem ligt inderdaad bij het doorgeven van het signaal. kortom kpn moet actie ondernemen.
met de adsl2 opmerking bedoelde willy de centrale bij mij. :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling