beste allemaal,
Zojuist ben ik doorverwezen van de KPN naar dit forum.
Wat is het probleem;
KPN heeft de experiabox V8 zo ontwikkeld dat ik mijn IP camera die ik gisteren heb gekocht niet geheel eenvoudig kan aansluiten.
Van het type IP camera C904IP van het merk ELRO lukt het mij niet om een IP adres - van de IPcamera - in de TOOL van de meegeleverde software in beeld te krijgen. Mogelijk houdt de experiabox dit tegen? Erg frusterend dus! Ik kom gewoon in de router met 192.168.2.254 en heb geprobeerd om bij DATA - NAT - Port mappen een aan te maken. Echter ik weet niet
welke gegevens ik hier in moet vullen, (LAN IP, en LAN port - Public port, enable staat aan.
Op internet vind ik tot nu toe ook nog niet de tip, en hoop op dit forum op meer succes. anders ben ik helaas genoodzaakt om of de camera terug te brengen
of ik zeg mijn abonnement op bij KPN
.
Wie kan mij helpen met het bewandelen van de juiste stappen?
Met vriendelijke groeten, Rick