chriskerkhof schreef:
De ARV7519 heeft 2 porten voor telefonie. Op één daarvan heb ik mijn fax (ouderwets, jaja) aangesloten, die overigens goed werkt. Op de tweede wil ik een telefooncentrale aansluiten. Mijn vorige telefooncentrale, "Chicago/Siemens" is uitsluitend geschikt voor ISDN. Die kan ik dus afschrijven. Bij KPN hebben ze geen antwoord op de vraag welke telefooncentrale ik eventueel kan aansluiten, om met mijn 6 (Siemens Gigaset) huistelefoons te kunnen blijven gebruiken.
Wie heeft voor mij een passend advies?
Een klein beetje vergelijkbaar; ik heb destijds ISDN ingeruild voor IPB van KPN en had hetzelfde probleem met de Siemens centrale. Ik heb later deze
http://www.kpn.com/vast_bellen/alle_telefoons/draadloze_telefoons/basisstations/Basisstation-Chicago-930.prod?ProductUUID=5HUKAyQaiPQAAAEgbaRhw9WH aangeschaft met een nieuw toestel erbij en de oude dect telefoons aangesloten. Dat werkte bij mij prima!
Ik weet niet hoe oud uw Gigaset is maar in ieder geval zal dit werken met afhankelijk vd leeftijd, of ook nummerweergave e.d. het zal doen!