Hallo forumleden,
ongetwijfeld zal mijn vraag onder het kopje "poorten openzetten" moeten vallen, maar toch moet ik deze specifieke vraag stellen.
Ondanks het forwarden en toewijzen van de juiste FTP poorten, lukt het mij op geen enkele wijze om via filezilla of serve-u op een ftp
server te komen. benaderen van bv ftp.tiscali.nl wil wel, maar elke server waarin ik zowel moet kunnen downloaden als uploaden is niet
te benaderen. Met UPC had ik veel andere problemen, maar ftp werktte altijd probleemloos. En ik zit nou juist op glasvezel, om de servers
van mijn werk en hobby (freelance bij een radiostation) lekker vlot te kunnen benaderen. kan iemand mij eenvoudig uitleggen hoe ik ftp
ook voor het benaderen van juist die servers wel aan de praat krijg? alle poorten forwarden ook al geprobeerd, maar werkt niet. zal ongetwijfeld
iets te maken hebben met de inbraakcontrole die maar niet uit mag....ik werk met windows7-64
iemand suggesties? KPN verwees mij naar dit forum.... want bied daar zoals bekend geen ondersteuning voor. toch aardig van ze!