Afgelopen zaterdagavond heb ik de film de Blues Brothers gehuurd bij Videoland. Nadat ik hiervoor € 2,99 had betaald, wilde ik de film gaan bekijken..
Dat werd een drama, want het was niet om áán te zien: stotterend en haperend beeld...Het leek wel alsof er nauwelijks streaming was. Ik heb de ontvanger (Motorola 1960) een keer gereset, maar dat hielp ook niet...
Geen film gezien, maar wel geld kwijt...Waar moet ik zijn om dat bedrag terug te vragen? Het is eigenlijk raar dat je geen enkele garantie krijgt van Videoland als zo'n film niet -goed- afspeelt..
Overigens merk ik de laatste dagen een slechte internetverbinding/snelheid (zie hiervoor mijn thread bij KPN InternetPlusBellen:
viewtopic.php?f=5&t=3736 ), dus misschien is Videoland helemaal niet de schuldige?
Heeft iemand ook slechte ervaringen met het huren van films en zo ja, hoe krijg je je geld terug?