Louwrens schreef:
Die test van Radar over glasvezel was ook niet helemaal eerlijk vond ik.
Er zullen ongetwijfeld problemen zijn met dat glasvezel dat ontken ik niet. Maar ze deden nu net voorkomen alsof je maar beter geen Interactieve tv kon nemen terwijl dit er absoluut los van staat. Bij Radar gooien ze alles maar op één hoop en doen voorkomen dat het allemaal de schuld is van glasvezel. Volgens mij is Interactieve tv gewoon een goed product. Ik ken zat mensen in mijn buurt die erg tevreden zijn..
Ik vond de uitzending ook niet helemaal eerlijk. Ze pikken er twee uit met problemen en lichten dat volledig uit in beeld. Oke, we moeten wel rationeel blijven, in grote lijnen zijn de aanloopproblemen groot bij glasvezel, maar lieve mensen, waar zijn nou geen troubels? ziggo? ik zit er bij, 1 grote puinhoop op snelheids gebied. Xs4all, ook zat over te lezen. Afijn, overal is wel wat.
Waar Tros radar wel zijn gevoelige vinger op kon leggen zijn de targets binnen kpn, ik lees dat op dit forum en vele andere fora's met de regelmaat. is het nou zo moeilijk om de klant netjes voor te lichten? daarom moet er binnen kpn en nieuw target systeem komen. Bij 5 aantoonbare klachten dat ze verkeerd zijn ingelicht door die betreffende callcenter medewerker, hop de laan uit, die persoon is blijkbaar niet bezig met he product, maar met alleen te denken aan zijn targets
Dat toevalig net en medewerker van KPN zijn diensten zwart gaat aanbieden...oei...oei, maar is dat kpn kwalijk te nemen? nee natuurlijk niet! maar helaas, het kwam wel in beeld
Gr marcel234.