Eric en Patrick,
Hartelijk dank voor jullie reactie.
De installatie van mijn HP Photosmart C6380 (all in one) printer ging ten tijde van mijn Speedtouch 570i modem eveneens probleemloos.
De printer heb ik een paar jaar geleden met een USB kabel geïnstalleerd en na het verwijderen van de kabel bleef de printer het ook draadloos doen. (Ik had niet eens het benul dat de communicatie tussen lap top en printer via de Speedtouch liep.)
Nadat ik de Speedtouch verruild had voor de EB TG789 hield de printer er mee op.
Ik heb de software van de Photosmart verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Pogingen om de printer op de USB poort van de EB aan te sluiten zijn eveneens mislukt. (zie mijn eerdere bericht)
Ik kan op de Photosmart geen CAT-5 poort vinden, dus deze optie is evenmin mogelijk.
Ik denk er nu over om een HP Officejet 4680 aan te schaffen.
Een optie die ik nog niet geprobeerd heb (en eigenlijk ook niet goed durf, omdat ik bang ben dat ik mijn internetverbinding kwijt raak) is dat ik via
http://192.168.2.254 de EB benader en het beveiligingsprotocol van WPA-PSK probeer te veranderen in WEP. Dit in de hoop dat de HP Photosmart printer dan wel met de EB gaat communiceren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft dit enige slaagkans?
Eric, uit je bericht leid ik af dat je voor de installatie van de HP Officejet 4680 de instellingen van de EB niet hebt hoeven veranderen. Is dit inderdaad het geval?