Hoewel ik sedert augustus 2006 al in het bezit ben van de EB en ik na ADSL en ISDN inmiddels al weer geruime tijd ben aangeland op IPB heb ik sinds kort, tot volle tevredenheid, ook nog IPTV geïnstalleerd!
Ik heb dus nu alles in één pakket van KPN (zelfs m 'n mobiele aansluiting) en ben daar best wel tevreden over.
Op mijn EB bevindt zich op de USB-poort een WD harddisk van 1TB die ik moeiteloos benader via de wifi-verbinding evenals mijn Epson printer die ook draadloos via de EB wordt bereikt. Op poort 3 heb ik een KPN verbindingsset aangesloten die via het lichtnet m'n TV-signaal naar de digitale tuner (Motorola 1960) brengt; grandioos TV-beeld en eigenlijk geen enkele storing.
Ik kan dus nu met m'n laptop door het gehele appartement internetten, printen èn m'n externe harddisk bereiken als fileserver.
Ik heb nog een extra KPN verbindingsset in de doos die ik eventueel nog kan inzetten wanneer de draadloze verbinding na een harde reset van de EB opnieuw geconfigureerd moet worden: ik sluit die set dan aan op poort 1 of 2 van de EB en heb dan eigenlijk een bedrade verbinding tussen laptop en EB, zodat ik gewoon direct kan inloggen op de EB.
Mijn EB wordt dus eigenlijk to het uiterste gebruikt...