Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 22 nov 2024 12:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: zenders
BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 20:27 

hoe zit het nu met de extra zenders??

car channel, syfy, bbc enz. we hebben hier al een hele tijd niets meer van gehoord.
misschien kan iemand van KPNwebcare iets er over zeggen.

op het andere forum hoor je ook niets meer en ook niet meer van Pascal.

ik denk dat kpn hier veel mensen blij mee maakt.

gr marcel

Profiel  

Berichttitel: Re: zenders
BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010 01:51 
Site Admin

lausbub schreef:

car channel, syfy, bbc enz. we hebben hier al een hele tijd niets meer van gehoord.

gr marcel

Mischien dat idd Webcare hierover iets kan vertellen?

Mocht je weer eens iets schrijven op het iptv forum, doe pascal maar even de groeten van mij :P

Gr Marcel234.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010 10:05 

lausbub schreef:

gr marcel

Ik weet zeker dat KPN enorm veel mensen tegenhoudt wanneer ze horen dat deze kanalen er bij KPN niet eens op zitten. Volgens mij weet KPN niet half wat mensen belangrijk vinden. Ze spelen in op het stilzetten van Albert Verlinde, een HD pakket (wat bijna niemand kan krijgen), uitzending gemist (wat verbleekt bij het aanbod op internet) en een enorm zenderaanbod. Maar stilzetten vinden mensen helemaal niet belangrijk, en ook een HD pakket is ook niet het allerbelangrijkste. Wat wel leeft is dat men geen pakket flutzenders wil maar zeker bovengenoemde kwaliteitszenders niet wil missen. Nou, succes KPN...

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 04 mei 2010 15:10 

lausbub schreef:

gr marcel

Deze zenders worden niet toegevoegd in het zenderpakket van KPN. Wat er in de toekomst gebeurt valt nog niet te zeggen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010 22:03 

Giant2000 schreef:
lausbub schreef:

gr marcel

Ik weet zeker dat KPN enorm veel mensen tegenhoudt wanneer ze horen dat deze kanalen er bij KPN niet eens op zitten. Volgens mij weet KPN niet half wat mensen belangrijk vinden. Ze spelen in op het stilzetten van Albert Verlinde, een HD pakket (wat bijna niemand kan krijgen), uitzending gemist (wat verbleekt bij het aanbod op internet) en een enorm zenderaanbod. Maar stilzetten vinden mensen helemaal niet belangrijk, en ook een HD pakket is ook niet het allerbelangrijkste. Wat wel leeft is dat men geen pakket flutzenders wil maar zeker bovengenoemde kwaliteitszenders niet wil missen. Nou, succes KPN...

Dat is natuurlijk erg persoonlijk... stilzetten vind ik net wel belangrijk, terwijl ik de zenders die je opnoemt niet eens ken (behalve bbc natuurlijk), laat staan dat ik er interesse in zou hebben.
In plaats van te werken aan deze zenders heb ik liever dat KPN werk maakt van het weer kunnen gebruiken van de 2e tuner. Die werkte bij mij altijd perfect!
Nu met HD kan dat niet meer, maar ja, ik heb helemaal geen idee nodig! Vind het veel te duur voor een paar zenders in HD...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010 09:18 

Het kan zijn dat je geen liefhebber van het genre bent en daardoor deze zenders niet kent. Van Car Channel is al wel duidelijk dat zij nogal wat sportlicensies van RTL7 hebben overgenomen. SciFy is de ultime Science Fiction zender en 13th Street is dat voor detectives. Echte kerelzenders dus ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010 14:52 

Giant2000 schreef:
Het kan zijn dat je geen liefhebber van het genre bent en daardoor deze zenders niet kent. Van Car Channel is al wel duidelijk dat zij nogal wat sportlicensies van RTL7 hebben overgenomen. SciFy is de ultime Science Fiction zender en 13th Street is dat voor detectives. Echte kerelzenders dus ;)

Sluit me helemaal bij Giant2000 aan.

En het wordt eens tijd dat de mensen van hun luie stoel komen en eens tegen de KPN gaan protesteren dan alleen maar lopen klagen op forums.
Dat kun je bv doen door mailings te sturen met je verzoeken, bellen, je abonnement opzeggen en overstappen naar de concurrent.
Maar niet net als de meeste mensen lekker achter over blijven zitten.
Want zo zie ik dat.

bericht aangepast door forumbeheer

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 20:04 

Ik zou maar voorzichtig zijn met protesteren bij kpn.

Dat heb ik ook gedaan en in plaats van een fatsoenlijk antwoord te krijgen, zegt kpn het abonnement op iTV op ...

Maar dat maakt het dan wel gemakkelijker om te kiezen voor een aanbieder die zaken veel beter voor elkaar heeft en ook nog eens een stuk goedkoper is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2010 20:00 

Berto schreef:
Ik zou maar voorzichtig zijn met protesteren bij kpn.

Dat heb ik ook gedaan en in plaats van een fatsoenlijk antwoord te krijgen, zegt kpn het abonnement op iTV op ...

Maar dat maakt het dan wel gemakkelijker om te kiezen voor een aanbieder die zaken veel beter voor elkaar heeft en ook nog eens een stuk goedkoper is.

Ik neem aan dat we in een vrije maatschappij wonen?
En dat de KPN hier ook een onderdeel van is.
Tenminste dat neem ik aan. ahum.
Maar zonder gekheid.

Tot nu toe heb ik nergens gezegd dat ik ontevreden ben met KPN.
OK dat er hier en daar nog iets schort dat is zeker.
Maar als ik hierop reageer dan komt er ook altijd een reactie ook al zint me het antwoord niet.

Zal me blijven inspannen om nog voor het einde van mijn contract te proberen om SYFY, 13st en de andere zenders waar de andere mensen naar snakken in het zender pakket te krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010 11:11 

Ik heb onlangs KPN een brief gestuurd mbt de doorgifte van de BBC-zenders en nog een paar punten. Ik werd keurig door KPN gebeld en heb het nogmaals kunnen verduidelijken. Afgelopen week werd ik teruggebeld met een update. Helaas gaf hij aan dat er binnen KPN weinig hoop is dat bijvoorbeeld BBC1 en 2 aan het pakket worden toegevoegd.

Ondertussen had ik ook informatie bij Tele2 ingewonnen. Zij geven ook aan dat de kans dat deze zenders aan het pakket worden toegevoegd erg klein is. Het zou geen financiele kwestie zijn maar een kwestie van willen.

Ik heb inmiddels contact gehad met de OPTA die mij snel doorverwezen naar het Commissariaat voor de Media. Op hun reactie wacht ik nog.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010 15:40 

Bedankt voor alle moeite die je hierin wil steken! Ik hoop dat er ooit nog eens kans komt dat we BBC gewoon kunnen krijgen via KPN.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010 15:48 

Giant2000 schreef:
Bedankt voor alle moeite die je hierin wil steken! Ik hoop dat er ooit nog eens kans komt dat we BBC gewoon kunnen krijgen via KPN.

Het zou leuk zijn maar ik krijg sterk de indruk dat het buiten de invloedssfeer van KPN ligt. Vandaar dat ik contact op heb genomen met de OPTA en CvdM.

Anderen kan ik alleen maar aanraden om KPN te laten weten dat je bepaalde zenders mist. Voor KPN is het een kwestie van aantallen, hoe meer mensen aangeven belangstelling te hebben hoe eerder men geneigd is om extra inspanningen te verrichten. Kortom, bel ze op, stuur een brief of stuur een mailtje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 09:41 

Er zijn al diverse acties en enquetes geweest. Het meeste nog voor Scify. Hierin heeft Webcare medegedeeld het mee te nemen de organisatie in. Blijkbaar komen ook zij niet door die betonnen muur heen, gezien het antwoord wat onlangs is gegeven.
Op den duur geef je het maar op of je stapt over naar een andere tv aanbieder. KPN blij, klant ontevreden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 09:09 

Volgens een abonnee van het officiƫle ITV forum heeft RTL haar zender RTL Lounche (gratis) aangeboden aan KPN. Van RTL komt het verzoek dit te melden bij KPN (omdat er niet adequaat wordt gereageerd?). Bij deze...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 13:26 

Giant2000 schreef:
Er zijn al diverse acties en enquetes geweest. Het meeste nog voor Scify. Hierin heeft Webcare medegedeeld het mee te nemen de organisatie in. Blijkbaar komen ook zij niet door die betonnen muur heen, gezien het antwoord wat onlangs is gegeven.
Op den duur geef je het maar op of je stapt over naar een andere tv aanbieder. KPN blij, klant ontevreden.

Alles wat we lezen op dit forum wordt altijd doorgespeeld naar de verantwoordelijk partijen. Het is echter aan KPN en niet aan Webcare om er verandering in te gaan brengen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]